Téma » Pojišťovnictví v roce 2016 » Pojišťovnictví v roce 2016: generální ředitel Europ Assistance

Pojišťovnictví v roce 2016: generální ředitel Europ Assistance

10.2.2016, Pojišťovnictví v roce 2016, Europ Assistance

Pojišťovnictví v roce 2016: generální ředitel Europ Assistance

Jako každý rok, i letos naše redakce oPojištění oslovila přední osobnosti českého pojistného trhu, aby svým pohledem zhodnotily rok 2015 z pohledu vývoje pojistného trhu a nastínily změny, které se budou dotýkat roku 2016. 

Tentokrát na otázky odpovídá generální ředitel Europ Assistance Vladimír Fuchs.

Můžete v krátkosti zhodnotit změny, které se na trhu ve vašem odvětví tento rok staly, a jaký měly dopad?

Rok 2015 byl pro asistenční služby rokem dobrým. Využívání asistenčních služeb rostlo celkově v pojišťovnictví dvouciferným tempem. Toto platilo zejména v oblasti asistence k pojištění motorových vozidel. Stagnaci v počtu asistenčních událostí jsme naopak zaznamenali v asistenci k cestovnímu pojištění, kde se projevil trend posledních let a odklon turistů od tradičních destinací v severní Africe a také v Turecku. Naopak se zvýšil počet intervencí, které jsme pro české klienty zajistili v exotických destinacích. Dlouhodobě v našich portfoliích zaznamenáváme stále širší věkovou škálu občanů, pro které zprostředkováváme pomoc, například jsme takto v minulém roce pomáhali 98 letému klientovi v Asii.

Jak se bude podle Vás vyvíjet trh v roce 2016?

Porostou služby a nabídka v oblasti asistence pro motorová vozidla, výrazněji se projeví i specializace. Například služby pro segmenty kamionů, autobusů a motocyklů. V oblasti asistenčních služeb pro domácnosti můžeme očekávat pokračování dvouciferného růstu využívání služeb. Klienti stále více vítají nabídku kvalitní a prověřené sítě řemeslníků, kterou dnes mohou pojišťovny, ale i banky přes své asistenční programy nabídnout. Na trhu se stále více bude prosazovat kvalita a dostupnost služeb.


Jaké v asistenci očekáváte nejbližší trendy/novinky?

Velmi silně bude pokračovat vliv technologií na poskytování asistenčních služeb. Toto neplatí pouze pro nejrůznější aplikace a systémy založené na lokalizaci klientů nebo intervenčních partnerů pomocí GPS. Díky technologiím budou asistenční služby stále více součástí i každodenních činností – lifestylové programy, oblast homecare pro seniory apod. Naše společnost se snaží být jednou z nejinovativnějších společností ve svém oboru a proto i v letošním roce představíme několik technologických novinek. Kromě naznačených produktových inovací chystáme v naší asistenční centrále spuštění nejmodernější telefonické centrály na českém asistenčním trhu. 

Děkujme za odpovědi.

Zdroj: Europ Assistance

Facebook Twitter

Související články

01.02.2016Europ Assistance loni rostla dvouciferným tempem
29.10.2015Europ Assistance získala významný certifikát v oblasti bezpečnosti informací
14.04.2015Europ Assistance má nového obchodního ředitele
17.03.2015Celoroční cestovní Europojištění vás ochrání kdekoli v EU

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.