Téma » Pojišťovna Prudential hraje na city a daří se jí to

Pojišťovna Prudential hraje na city a daří se jí to

27.4.2016, Téma, m-journal.cz

Pojišťovna Prudential hraje na city a daří se jí to

Reklama v pojišťovnictví je často oříšek. Udělat dobrou reklamu, která v klientech probudí touhu koupit si pojištění je opravdu umění. Životní pojišťovna Prudential to zvládá na jedničku. Její video je opravdu dojemné a obletělo svět během pár dní.

Na rozdíl od evropských reklam, které se snaží diváka zaujmout humorem v Asii je na mnoha místech tím nejdůležitějším úkolem marketérů vytvořit spoty, které dojmou. Platí to i pro obyvatele Singapuru. Ti jsou navíc často oběťmi workholismu a pro své pracovní nasazení ztrácí smysluplný kontakt se svými blízkými.

Asijská pojišťovna Prudential vytvořila spot, kterým všem připomíná důležitost lidského kontaktu, času na rodinu a hodnotu lidských vztahů. V sociálním experimentu postavila před účastníky výzvou, dívat se svým milovaným tváří v tvář po 4 minuty.

Možná to zní jako něco hloupého. Jen si ale vzpomeňte, kdy jste si podobnou chvilku prožili naposledy osobně. Stát a dívat se někomu do očí vás nutí k tomu přemýšlet o tom, jaký máte k osobě naproti vám vztah a co k ní cítíte. „S narůstajícím stresem ve společnosti, vše prostupující technologií, nerovnováhou v osobním a pracovním životě trpí manželství, rodinné vazby, stejně jako přátelství a vztahy s kolegy. Co je naší odpovědí? Realizovali jsme sociální experiment, abychom zjistili, zdali pouhé dívání se na někoho po tiché, nepřerušované 4 minuty může vytvořit pocit blízkosti a empatie..." uvádí Prudential video, které můžete spatřit níže.  

 

Video během několika dnů získalo na YouTube 600 000 shlédnutí a doslova obletěla sociální sítě tam i zpět. A spojení s pojištěním? Jde o připomenutí toho, jak jsou pro nás naši nejbližší důležití a jak je důležité je zabezpečit kvalitním pojištěním. A nejen je, ale samozřejmě i sebe. Zároveň kampaň zdůrazňuje důvěryhodnost pojišťovny Prudential.

Zdroj: m-journal.cz

Facebook Twitter

Související články

24.03.2016Video: Petr Kučera o registru poradců Elixir
10.03.2016Video s Petrem Michailovem: "Handlování s provizemi nemá úroveň"
19.02.2016Video: Podle Paula Stanfielda není "Mezera v poradenství" nevyhnutelná
11.02.2016Video: Josep Soler tvrdí, že poradenství musí být dostupné všem
05.02.2016Video: Dušan Šídlo a Výluky v pojišťovacím podhoubí
13.01.2016Video: Michelle Hoskin „Poradce si musí vyzkoušet roli klienta“
07.01.2016Video: Phil Billingham „Peníze nejsou poradce, ale klienta“
11.04.2016ČPP startuje jarní kampaň se soutěží o 6 osobních vozů
17.02.2016Kyberútoky jsou velký byznys, jedna kampaň vydělá 34 milionů dolarů
06.10.2015ČPP startuje podzimní kampaň a rozdává dárky a slevy
04.09.2015AXA spustila novou mediální kampaň
08.04.2015FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň
02.04.2015ČPP startuje jarní kampaň s nabídkou cestovního pojištění
29.01.2015Startuje TV reklamní kampaň UNIQA pojišťovny

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.