Téma » Partneři INSIA slavili 10 let spolupráce

Partneři INSIA slavili 10 let spolupráce

17.4.2015, Téma, INSIA a.s.

Partneři INSIA slavili 10 let spolupráce

Před 10 lety se podíleli na vzniku sítě pojišťovacích a finančních zprostředkovatelů INSIA. Jak hodnotí parta „otců zakladatelů“ svou první dekádu?

Zdeněk Černý a Zdeněk Vondráček, majitelé společnosti INSIA KV s.r.o. v Sokolově, se stali partnery INSIA jako první.

Pánové, je to již řada let. Pamatujete si ještě, co pro Vás bylo impulzem k partnerství v síti INSIA? Jak hodnotíte uplynulých 10 let?

Na dobu před deseti lety si vzpomínám velice dobře a musím uznat, že to vše uteklo opravdu rychle. Vstupu do INSIA předcházela řada jednání s Ivanem Špirakusem, Petrem Markem a dalšími kolegy makléři. Někteří z nich do INSIA nakonec nevstoupili. My jsme smlouvu podepsali, tím hlavním impulsem byl Ivan Špirakus, kterého jsme znali řadu let a věřili jsme jeho záměru vybudovat velkou firmu.
Uplynulých deset let splnilo naše očekávání a jsme rádi, že jsme přispěli k vybudování tak velké a silné firmy, jako je INSIA. Vstupem do sítě INSIA jsme si především upevnili pozici u našich klientů. 

Pánové Čestmír Irovský a Drahoslav Oulehla z Brna následovali kolegy ze Sokolova. Pane Irovský, INSIA si zakládá na poskytování kvalitního servisu a zázemí pojišťovacím a finančním zprostředkovatelům. V čem cítíte ze strany INSIA tu největší podporu? Jak hodnotíte svých 10 let v INSIA?

Pokusím se shrnout předchozích 10 let. Na začátku to byla především osobnost Ivana Špirakuse, který mi předal mnoho svých zkušeností z pojištění průmyslu, pohledávek a profesních odpovědností. Pak to byl a stále je systém YETI, který mi poskytuje vše, co potřebuji pro svou práci. INSIA pro mne znamená opravdové zázemí, od provizí, IT oddělení, marketingu, přes kolegy v oddělení pojištění průmyslu.

Protože se intenzivně zajímám o taoismus, věřím, že máme vyměřenou délku života na 120 let. Ve staré Číně tomu tak opravdu bylo. Prvních 40 let bychom se měli učit, dalších 40 let bychom měli předávat zkušenosti a dalších 40 let bychom si měli užívat života. A myslím, že je báječné, když se Vám v životě daří tyto věci propojovat. Mně se to v INSIA daří. Díky INSIA jsem se podíval do Indie, jsem v klubu milionářů a mám kolem sebe v Brně báječné spolupracovníky. Touto cestou bych chtěl všem poděkovat za dosavadní spolupráci a věřím, že dalších 10 let bude ještě zajímavějších.

Pane Oulehlo, klíčovým pro fungování sítě INSIA je unikátní software YETI. Za těch 10 let prošel několika stádii vývoje.  Z celkového pohledu velmi výraznými změnami. Když jste vstoupil do sítě, pracoval jste s první verzí YETIho. Nyní připravujeme zbrusu novou generaci YETI 3.0. Jak se Vám s naším unikátním systémem pracuje? Jaké funkce pro Vás mají největší přínos? Jak byste zhodnotil svých 10 let v INSIA Vy?

Tak jako každý software i tento prochází určitým vývojem. Přesto již prvotní verze v sobě měla potenciál stát se bezkonkurenčním nástrojem pro členy sítě INSIA. Za to patří díky odborníkům, kteří sedí na druhé straně monitoru a stále „ladí“ systém tak, aby byl co možná nejefektivnějším pracovním nástrojem. Jak jsem již uvedl, jedná se o pracovní nástroj a není možné říci, která funkce pro mne má největší přínos a kterou nepotřebuji. Vše je natolik propojené, že nejlepší funkcí je samotný YETI.A zhodnocení 10let? Pro mne to bylo úspěšné období. Raději se však dívám do budoucna.

Majitelé INSIA SaS s.r.o., pan Jan Sehnal a pan Luděk Sikyta, se zanedlouho rozhodli také a stali se třetí zakládající společností sítě INSIA. Pánové, členové INSIA působí jako nezávislí a svobodní podnikatelé, jak Vám vyhovuje tento koncept? Jak hodnotíte Vy svých 10 let v INSIA?

Koncept, který nastavila INSIA nám vyhovuje. To, že za námi stojí silná společnost, vnímají pozitivně ve velké míře i naši klienti, kteří na nás pohlížejí jako na zdravou, profesionální a spolehlivou firmu. Rovněž se toto partnerství kladně odráží i v přístupu pojišťoven vůči nám. Spojení se silnou značkou při zachování značné části podnikatelské svobody bylo to, co jsme během našich posledních deseti let využili pro náš růst nejvíce.

P3190006 LQ

A nejdůležitější otázka na závěr – jak se Vám líbila oslava Vašeho 10letého výročí v INSIA?

Moc se nám líbila, oslavy nám jdou ze všeho nejlépe. Ale na závěr ještě trochu vážně. Pozvání od Ivana Špirakuse  si velmi vážíme. To jak se INSIA za 10 let raketově rozvinula je pozoruhodné a určitě to málokdo z nás na počátku očekával. Klobouk dolů.

Zdroj: INSIA a.s.

Facebook Twitter

Související články

10.12.2014INSIA naděluje svým makléřům další technologickou „vychytávku“!
18.11.2014Certifikované kanceláře INSIA – záruka kvality pro klienty
21.07.2014Za 4 roky silným partnerem sítě INSIA
30.06.2014S INSIA máte kontakty na pojišťovny vždy po ruce
23.05.2014INSIA si drží pozici v soutěži Pojišťovací makléř roku

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.