Téma » Logika Loga » Logika loga českých pojišťoven: Direct

Logika loga českých pojišťoven: Direct

10.3.2016, Logika Loga, oPojištění.cz

Logika loga českých pojišťoven: Direct

Pojistně-grafický seriál Logika Loga nás provází „obrázky“ a „symboly“ které máme den co den na očích, ale mnohdy nám ani nedojde, co symbolizují. Přitom často vystihují podstatu a filozofii celé pojišťovny. V tomto seriálu si projdeme jednotlivé „ikony“ pojistného trhu a dozvíme se něco o jejich významu. Dnes budeme pokračovat pojišťovnou Direct. 

Direct kdysi, Direct dnes

Logo současné Direct pojišťovny má bohatou historii. Jako první jej využívala stejnojmenná pojišťovna, specializující se na prodej pojištění online a po telefonu. Tehdy byl v jejím logu vedle „e“ malý telefonek zpodobněný písmenem „c“, který symbolizoval cestu sjednávání pojištění. Pojišťovna však v roce 2012 ukončila v ČR svou činnost, na základě rozhodnutí jejího vlastníka ve Velké Británii.

V roce 2015 pak VIGO Investmets koupilo pojišťovnu Triglav a během několika měsíců byla složena nová pojišťovna Direct, na základech Triglav pojišťovny a s upraveným logem Direct pojišťovny.

exDirectStaré logo Directu

Na logu, byl proveden jen lehký "facelift". Zachována byla původní korporátní barevnost. Z loga ale zmizel symbol telefonu, který charakterizoval minulou pouze on-line zaměřenou pojišťovnu. „Protože jsme přátelská pojišťovna, věnovali jsme speciální péči „éčku“ v logu – to se nyní více směje. Podobně jsme u loga ještě upravili tvar písmene „t“, aby odpovídal ostatním písmenům,“ popsal úpravy Jan Marek, mluvčí pojišťovny.

Jak a proč

Logo vychází přímo z názvu a pracuje se zelenou, která je svým odstínem sympatická, čerstvá, přátelská. V logu se objevuje určitá zaoblenost a konkrétně tečka nad „i“ pak byla tím symbolem, který odkazuje na absolutní jednoduchost a čistotu.

DIRECT_pojistovna

Úprava loga proběhla pod taktovkou interní grafičky Evelíny Färberové.

Největší z největších

Nejrozměrnější logo Directu se v tuto chvíli nachází na nové pobočce v ostravském byznys centru Nová Karolína. A na budově brněnské centrály. 

Zdroj: oPojištění.cz

Facebook Twitter

Související články

04.06.2015Triglav pojišťovna je zcela v českých rukách, VIGO investments dokončilo její kompletní převzetí
15.06.2015Z pojišťovny Triglav v se stává Direct pojišťovna
25.02.2016Logika loga českých pojišťoven: AIG
17.02.2016Logika loga českých pojišťoven: AXA
03.02.2016Logika Loga českých pojišťoven: UNIQA pojišťovna
10.02.2016Logika Loga českých pojišťoven: Allianz

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.