Téma » Historický triumf ČPP v anketě Pojišťovna roku

Historický triumf ČPP v anketě Pojišťovna roku

22.5.2015, Téma, ČPP

Historický triumf ČPP v anketě Pojišťovna roku

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) zcela ovládla letošní 15. ročník prestižní ankety Pojišťovna roku, kterou každoročně vyhlašuje Asociace českých pojišťovacích makléřů. ČPP bodovala ve čtyřech z pěti vyhlašovaných kategorií a podařilo se jí získat dvě první a dvě druhá místa.

ČPP vyhrála v nejprestižnější kategorii Pojištění průmyslu a podnikatelů a zvítězila i v kategorii Autopojištění. K dvojnásobnému prvenství přidala navíc ještě dvě druhá místa v kategoriích Pojištění občanů a Životní pojištění. ČPP se na předních místech ankety objevuje pravidelně, letos poprvé dosáhla na příčky nejvyšší.

Získaná ocenění nám udělala obrovskou radost. Je to nejkrásnější dárek k 20. výročí naší pojišťovny, jaký jsme si vůbec mohli přát. Čtyřnásobné ocenění letošní Pojišťovny roku odráží náš každoroční růst předepsaného pojistného, ale zejména vysokou kvalitu poskytovaného poradenství,“ uvedl k triumfu ČPP v anketě její generální ředitel Jaroslav Besperát.

Dobrá a kvalitní spolupráce s makléři je důležitá pro každou pojišťovnu. „V loňském roce jsme rostli nejvíce ze všech pojišťoven. Velkým dílem k tomuto úspěchu přispěla také naše úzká spolupráce s makléři. Zejména v oblasti pojištění průmyslových a podnikatelských rizik je úloha makléřů na trhu nezastupitelná,“ zdůraznil Besperát.  

IMG_5257

Úspěch ČPP v soutěži dokládá, že dlouhodobá péče v oblasti servisu pro makléře
a vzájemná spolupráce přináší své výsledky. „Anketa je pro nás cenná zejména tím, že vítěze nevolí laická veřejnost, ale hlasují v ní profesionální pojišťovací makléři, kteří mají dokonalý přehled o tom, jak pojistný trh funguje,“ závěrem uvedl Jaroslav Besperát.

Cílem ankety Pojišťovna roku je posoudit kvalitu poskytovaných služeb a produktů významných pojišťoven na českém trhu. Organizátory této nejstarší hodnotitelské soutěže jsou Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) a Česká asociace pojišťoven (ČAP) společně se specializovaným serverem oPojištění.cz. Záštitu nad 15. ročníkem ankety Pojišťovna roku převzal 1. místopředseda vlády a ministr financí Andrej Babiš.

Zdroj: ČPP

Facebook Twitter

Související články

25.05.2015Pojišťovna VZP vstupuje do Rusko-České smíšené obchodní komory
08.04.2015Pojišťovna roku 2014 – jubilejní 15. ročník ankety vyhlášen
20.05.2015ČPP připisuje klientům zhodnocení rezerv na smlouvách životního pojištění
16.04.2015Jak zvládli první kvartál detektivové z Kooperativy a ČPP?
25.02.2015ČPP vystavila daňová potvrzení k životnímu pojištění za rok 2014 na částku 680 milionů korun
02.04.2015ČPP startuje jarní kampaň s nabídkou cestovního pojištění
24.02.2015Pojišťovnictví v roce 2015: ČPP
17.10.2014ČPP startuje podzimní kampaň „Nebezpečí číhá všude“
16.09.2014ČPP poprvé na stupních vítězů v soutěži Nejlepší pojišťovna 2014
19.12.2014Hlášky a perličky z pojišťoven – ČPP a Kooperativa

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.