Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » Pojišťovně Zurich UK unikly citlivé údaje o klientech

Pojišťovně Zurich UK unikly citlivé údaje o klientech

28.8.2010, Technologie, Insurance Times

Pojišťovně Zurich UK unikly citlivé údaje o klientech

Pojišťovna Zurich UK vystavila své klienty nebezpečí, že se jejich citlivé údaje dostanou do nepatřičných rukou a budou následně zneužity. Financial Services Authority (FSA) pojišťovně za tento přestupek udělil pokutu ve výši 2,275 miliónů liber. Hlavním důvodem pokuty byla skutečnost, že pojišťovna nedokázala zajistit takový systém kontroly, který by zabránil úniku důvěrných klientských informací do nepatřičných rukou.

Ztratilo se celkem 46 000 podrobných údajů o klientech, v mnoha případech včetně tak citlivých informací, jako jsou údaje o bankovních účtech a číslech kreditních karet, podrobných údajů o pojištěném majetku a o tom, jakým způsobem je majetek zabezpečen.

Dohled konstatoval, že ztráta, k níž došlo, může pro klienty znamenat velmi vážné škody, dokonce je nutné počítat i s rizikem vloupání.

Pojišťovna Zurich UK tvrdí, že nemá žádné důkazy o tom, že by osobní data klientů mohla být zneužita.

Pojišťovna data o klientech spravovala prostřednictvím smlouvy o outsourcingu. Tu uzavřela se společností Zurich Insurance Company South Africa Limited (Zurich SA). V srpnu roku 2008 se této společnosti data ztratila v průběhu rutinního převodu dat do datového skladu.

Margaret Cole, ředitelka FSA pro oblast finančních zločinů, uvedla: "Věc je o to horší, že Zurich UK si nedávala pozor a k další ztrátě došlo o rok později."

Vzhledem k tomu, že pojišťovna souhlasila s podrobným vyšetřením celého případu, doslala 30% "slevu" z původní pokuty. Ta sice měla původně činit 3,25 miliónů liber, ale nakonec to bylo jen 2,275 miliónů liber.

Insurance Times

Zdroj: Insurance Times

Facebook Twitter


Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.