Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » PČS: Klienti mění on-line u životní pojistky nejčastěji kontaktní údaje

PČS: Klienti mění on-line u životní pojistky nejčastěji kontaktní údaje

20.8.2013, Technologie, Pojišťovna České spořitelny

PČS: Klienti mění on-line u životní pojistky nejčastěji kontaktní údaje

Klienti Pojišťovny České spořitelny spravují životní pojistky přes internetovou aplikaci SERVIS 24. Bez nutnosti návštěvy kamenné pobočky smlouvu upravilo již 5 000 klientů. Nejčastěji (67 %) používají on-line přístup ke změně kontaktních údajů, často (27 %) ale upravují také osoby určené k výplatě peněz z pojistky v případě jejich úmrtí.

Internetová aplikace klientům šetří čas, změna kontaktních údajů, obmyšlených osob nebo rozložení pojistného do fondů je navíc provedena okamžitě,“ říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Klienti si také mohou aktivovat přijímání E-dokumentů, poté jim elektronicky zasíláme výroční rekapitulace, potvrzení o zaplacení pojistného pro daňové odpočty, potvrzení o přijetí hlášení pojistné události nebo jim připomínáme platby pojistného.“

On-line náhledu již využilo více jak 124 000 klientů, změnu pojistné smlouvy provedlo již 5 000 z nich. Klienti nejčastěji mění kontaktní údaje (v 67 procentech) a obmyšlené osoby (ve 27 procentech), někteří také rozložení pojistného do fondů (v 6 procentech). Přijímání E-dokumentů, tedy elektronické zasílání rekapitulací a potvrzení, aktivně využívá 2 300 klientů.

Klienti v on-line náhledu vidí například údaje o pojištěných rizicích, aktuální kapitálovou hodnotu, maximální možný výběr z kapitálové hodnoty, informace o pojistném plnění v případě pojistné události, částku nutnou k doplacení pro maximální daňové zvýhodnění nebo detailní informace o platbách pojistného. Dále mohou získat informace o pojistníkovi, pojištěných a obmyšlených osobách.

Přes SERVIS 24 České spořitelny lze měnit kontaktní údaje, obmyšlené osoby a rozložení pojistného do fondů.

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny

Facebook Twitter

Související články

17.06.2013Příčinou pojistného plnění bývá nejčastěji rakovina
13.06.2013Pojišťovna České spořitelny ovládla Zlatou korunu v životním pojištění
13.05.2013Odkládat část příjmů pro zajištění penze je naprostou  nutností
06.05.2013Infarkt myokardu? Nejohroženější jsou řidiči
08.03.2013Zlatá pecka pro FLEXI životní pojištění

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.