Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » Na cesty s Kolbabou - nová aplikace Allianz

Na cesty s Kolbabou - nová aplikace Allianz

8.8.2013, Technologie, Allianz

Na cesty s Kolbabou - nová aplikace Allianz

Allianz pojišťovna již před rokem a půl spustila první verzi aplikace pro chytré telefony - Na cesty. Jejím prostřednictvím klienti získávali a získávají všechny nezbytné rady pro případné krizové situace v zahraničí – nemoci, krádeže, dopravní nehody, ztráty dokladů… Díky její nové verzi mohou navíc velmi jednoduše sjednat levnější cestovní pojištění s neomezenými léčebnými výlohami a třeba při čekání na letadlo, nebo ve chvílích volna si poslechnout zážitky z cest známého cestovatele Jiřího Kolbaby. Ten se totiž stal spoluautorem aplikace a kromě svých postřehů přidal i informace z nejrůznějších koutů světa, které navštívil.

Aplikace je složena ze tří částí - Informace a zábava, Rady a pomoc a Snadné sjednání cestovního pojištění. „Spolupráce s cestovatelem Jiřím Kolbabou byla zajímavým sdílením informací. U vybraných zemí si totiž může uživatel chytrého telefonu poslechnout jeho poutavou reportáž o dané lokalitě a cestovatelských zajímavostech. A tato data budeme dále doplňovat,“ říká projektový manažer Allianz Libor Kašparovský.

Cestovní pojištění Allianz lze díky aplikaci sjednat během pouhých pěti minut, ovšem s tím rozdílem, že je budou mít majitelé chytrých telefonů o 15 procent levnější. Rady a tipy, které tvoří jednu z jejích součástí, informují o tom, co dělat v případě ztráty dokumentů či krádeže věcí, jak postupovat při zdravotních komplikacích nebo při dopravních nehodách. Samozřejmostí je rychlá volba na non-stop asistenční službu. Přinášejí také informace pro motoristy o dopravních předpisech v jednotlivých zemích, doporučených případných očkováních, kontakty na zastupitelské úřady a spoustu dalších užitečných dat.

Aplikaci si zájemci mohou stáhnout do svého mobilu již tradiční cestou - přes QR kód, či z internetových stránek Allianz pojišťovny. „Připravili jsme však i jednu novinku - během srpna to mohou udělat i na tramvajové zastávce na pražské Florenci přes WIFI připojení, které jsme zde pro tento účel zřídili,“ říká Brand manažerka Allianz Michaela Vrátná. V druhém srpnovém týdnu pak bude aplikace přístupná i cestujícím ve vlacích po České republice.

Allianz

Zdroj: Allianz

Facebook Twitter

Související články

07.08.2013Tomáš Vysoudil členem představenstva Allianz penzijní společnosti
06.08.2013Dvě české naděje se účastní fotbalového kempu v Allianz aréně
01.08.2013Egypt: rodina byla pojištěna u Allianz a ERV
29.07.2013Allianz: Čtvrtinu řidičů ohrožuje na cestách mikrospánek
22.07.2013Tři otázky pro odborníka na pojistné právo a pojistný podvod

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.