Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » Kooperativa zavedla pro klienty on-line kontrolu likvidace škod

Kooperativa zavedla pro klienty on-line kontrolu likvidace škod

22.7.2009, Technologie, Kooperativa

Kooperativa zavedla pro klienty on-line kontrolu likvidace škod

V rámci pojištění majetku a odpovědnosti, havarijního pojištění a povinného ručení se mohou klienti pojišťovny Kooperativa díky novince on-line servisu podívat na průběh likvidace své pojistné události. „Cílem aplikace je poskytnout klientům všechny potřebné informace o škodě a zároveň zajistit její co nejrychlejší vyřízení.,“ vysvětluje novou funkci člen představenstva Kooperativy Konštantín Alexejenko.

Poté, co klient zadá číslo pojistné události, jsou na webové stránce zobrazeny základní údaje o škodě, v jakém stupni vyřízení se škoda nachází a jsou zde zobrazeny všechny požadované a nedodané podklady, které jsou potřebné k jejímu rychlému vyřízení. Současně je možné zde podklady ke škodě přímo vložit nebo odeslat dotaz či požadavek pracovníkům Kooperativy.

 „Výhod je hned několik: pohodlný a rychlý přístup klientů k informacím, možnost přímého vložení podkladů ke škodě z práce nebo z domova a zvýšení komfortu komunikace mezi pojišťovnou a klientem,“ vyjmenovává Alexejenko. Komunikace se použitím on-line náhledu na škodu zrychlí a tím dojde ke zkrácení doby likvidace (klient nečeká několik dnů, než mu přijde dopis s požadovanými podklady, pojišťovna nečeká několik dnů, než jí přijdou podklady od klienta). Systém bude dále rozšířen o emailovou komunikaci s klientem. Současně se využitím této aplikace zkrátí doba vyřizování průměrného hovoru v call centru Kooperativy, přičemž operátoři se budou moci v uspořeném čase věnovat dalším klientům, což by se mělo také odrazit v jejich spokojenosti.

Snaha poskytovat klientovi kvalitní informace sebou přináší zvýšené nároky na likvidační službu, především na rychlejší zpracování příchozích dokumentů. „Tato aplikace zkrátí dobu vyřizování škody minimálně o několik dnů, což se bezpochyby projeví na spokojenosti našich klientů. Je to další příklad toho, jak se v Kooperativě snažíme za pomoci moderních technologií zvýšit klientský komfort,“ uzavírá člen představenstva Kooperativy Konštantín Alexejenko.

Kooperativa

Zdroj: Kooperativa

Facebook Twitter

Související články

07.07.2009Kooperativa již vyřídila 200 škod z povodní

Komentáře

fuj (pajda, 20.3.2014, 17:51)
POZOR NA POJIŠTOVNU Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group  Jinými slovy řečeno:pojištění, a to zejména rizikové, je založeno na principu solidarity těch klientů, kteří nemají pojistnou událost nebo jimi oznámená škodná událost není pojišťovnou posouzena jako pojistná událost (např. z důvodu existence výluky z pojištění), s ostatními klienty pojišťovny, jimž bylo pojistné plnění z titulu pojistné události poskytnuto. Takže Vámi zaplacené rizikové pojistné ve výši ---------Kč (k oběma Vašim pojistným smlouvám) bylo použito na tento účel. OKRÁDAJÍ LIDI
poškozená vozidlem poj. u Kooperativy (Simona Urbanová, 12.7.2010, 15:50)
5týdnů po nahlášení nehody,nebyla ještě moje pojistná událost vyřizena.
adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.