Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » Cleverlance zahájila spolupráci s ČPP

Cleverlance zahájila spolupráci s ČPP

18.11.2009, Technologie, Cleverlance

Cleverlance zahájila spolupráci s ČPP

Cleverlance Enterprise Solutions zahájila na podzim tříletou spolupráci s Českou podnikatelskou pojišťovnou (ČPP) zaměřenou na činnost jejího klientského centra. Hlavním cílem je spuštění nového prodejního kanálu – způsobu prodeje známého pod jménem Service To Sales (S2S). Základním principem je skutečnost, že zákazník sám kontaktuje klientské centrum s dotazem nebo určitým typem požadavku a operátor využije tuto situaci k uskutečnění vhodné nabídky. Součástí projektu je i nasazení aplikace Clever Call Center společnosti Cleverlance.

„Hledali jsme způsob, jak podchytit a efektivně využít všechny příležitosti kontaktu s klientem, ať už naším nebo potenciálním. Návrh společnosti Cleverlance spustit projekt založený na výměně know-how pouze za provizi ze smluv sjednaných prostřednictvím našeho klientského centra byl zajímavý. Navíc naše účast na projektu nevyžadovala žádnou investici, což se s ohledem na současnou dobu jevilo jako zvlášť přitažlivé,“ řekla k projektu Mgr. Renata Hucková, manažerka odboru klientského centra.

Samotný projekt je rozdělen do tří etap. Pilotní fáze je založena na analýze současného stavu a poskytnutí základní podpory pracovníkům klientského centra při nastavení procesů, výběru produktů, jejich definici pro prodej po telefonu, nastavení motivace, reportingu až po koučování operátorů. Po vyhodnocení pilotní fáze a ověření business case se projekt rozšíří na celé klientské centrum, čímž se přesune do druhé fáze. Činnost operátorů již bude podporována vybranými moduly aplikace Clever Call Center. Tyto moduly umožní zautomatizovat některé operace klientského centra, zrychlí práci operátorů a celkově zjednoduší řízení jeho provozu. Úkolem třetí fáze je „doladit“ proces do nejmenších detailů, plně ho automatizovat a generovat výnosy.

„Jsme rádi, že jsme našli cestu, jak můžeme v dnešní napjaté ekonomické situaci pomoci společnostem dosahovat jejich obchodních cílů, aniž by musely vynakládat další finanční prostředky. Nebojíme se rizika. Naši konzultanti mají bohaté zkušenosti a jsme přesvědčeni, že výhodnost spolupráce je oboustranná,“ doplňuje Petr Brňák, ředitel pro pojišťovny, průmysl a veřejný sektor společnosti Cleverlance.

Cleverlance

 

Share/Bookmark

Zdroj: Cleverlance

Facebook Twitter

Související články

01.09.2009ČPP překonala hranici 900 000 pojištěných vozidel
04.06.2009ČPP: v 1.Q 2009 nejdynamičtěji rostoucí pojišťovna
03.02.2009ČPP je na špičce v nárůstu pojištěných vozidel
18.06.2008ČPP připisuje klientům zhodnocení přes 4 %
17.06.2008ČPP připisuje klientům zhodnocení rezerv v kapitálovém životním pojištění

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.