Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress

AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress

12.1.2015, Technologie, AXA

AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress

Skupina AXA uzavřela exkluzivní partnerství s firmou NianticLabs, divizí společnosti Google, na zapojení své globální značky do interaktivní hry Ingress pro mobilní zařízení. V rámci projektu vytvoří více než 20 000 maloobchodních agentur po celém světě „herní portály“ nesoucí značku AXA, se kterými budou moci jednotliví hráči komunikovat pomocí svých mobilních zařízení v reálném světě. AXA tak zprostředkuje unikátní herní zážitek a zároveň nový způsob představení značky jak pro stávající tak i potencionální klienty.

 “Velmi si vážíme toho, že můžeme být součástí tohoto exkluzivního partnerství se společností NianticLabs a Google. Spojení naší značky s tímto unikátním interaktivním zážitkem hry Ingress představuje krok kupředu v digitalizaci a inovacích naší skupiny. Zároveň také novou cestu pro klienty k objevení naší značky i našich poboček. AXA je nyní úplně první pojišťovací společností v historii, která chrání lidi jak ve skutečném tak i virtuálním světě,“ říká Frédéric Tardy, Ředitel Marketingu a Distribuce AXA Group.

AXA zasahuje do virtuálního příběhu hry Ingress tím, že umožňuje hráčům na různých místech planety, aby se spojili s místy a portály nesoucími jméno AXA, kde mohou najít takzvané "AXA štíty.“ Přes 8 milionů aktivovaných hráčských účtů ve více než 200 zemích světa činí z Ingressu inovativní mobilní hru pro více hráčů, která transformuje oblasti a města z různých částí světa na interaktivní zážitky plné tajemství, intrik a dobrodružství. Za použití technologie Google Maps je hráči procházejí a prozkoumávají svět okolo sebe, navštěvují historicky zajímavá místa, parky a veřejná umělecká díla, což také vede k objevování skrytých „portálů“, ze kterých uniká fiktivní tajemná energie.

Při hraní budou jednotliví hráči hledat či získávat virtuální předměty k útoku nebo obraně jednotlivých Portálů. Štíty jsou velmi důležitým prvkem obrany portálů v této hře a "AXA štíty", které mohou hráči získat na místech "AXA Portálů" jsou těmi nejsilnějšími obrannými jednotkami ve hře. "AXA Štíty" mohou být nalezeny i na jiných portálech, ale pravděpodobnost, že je hráč získá je na "AXA Portálu" mnohem vyšší.

“Naše partnerství s AXA je významným příkladem integrace obchodních značek z reálného života a interaktivních her na mobilních zařízeních. Obchodní značka AXA se bez problémů začleňuje do příběhu hry Ingress a poskytuje významný bonus těm hráčům, kteří objeví a spolupracují s těmito lokacemi při své každodenní cestě světem okolo sebe. Ingress je momentálně dostupná ke stažení zdarma na App Store pro iPhone a iPad a na Google Play pro Android zařízení na webu ingress.com,“ doplňuje John Hanke, Generální Manažer firmy Niantic Labs, divize společnosti Google.

O Niantic Labs

Firma Niantic Labs byla založena v rámci společnosti Google a věnuje se tvorbě mobilních aplikací, které spojují lidi s prostředím a komunitami jejich skutečného světa. Produkty firmy jsou zaměřeny na to dostat lidi ven z domu, vytvářet dobrodružství a zážitky při pohybu a prostřednictvím technologie umožnit smysluplné a nahodilé interakce s místním prostředím a druhými lidmi zcela novými způsoby.

AXA
 

Zdroj: AXA

Facebook Twitter

Související články

05.01.2015AXA Penzijní společnost slučuje smíšený a nově vzniklý vyvážený účastnický fond
11.12.2014AXA pomáhá obcím, které řeší problémy s překračováním povolené rychlosti
10.12.2014Sébastien Guidoni: Český a slovenský trh se v rámci AXA Group přibližuje Francii či Německu
10.11.2014AXA: Více než polovinu smluv zpracováváme elektronicky
13.10.2014AXA je nejhodnotnější značkou mezi světovými pojišťovnami
07.10.2014AXA spustila úspěšnou kampaň na životní pojištění s mimořádnou nabídkou plnění
25.09.2014Axa Group se díky svým výsledkům v oblasti udržitelnosti řadí mezi přední pojišťovny

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.