Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » INSIA opět v žebříčku 50 nejrychleji rostoucích společností střední Evropy

INSIA opět v žebříčku 50 nejrychleji rostoucích společností střední Evropy

16.10.2008, Technologie

INSIA opět v žebříčku 50 nejrychleji rostoucích společností střední Evropy

Mezinárodní auditorská společnost Deloitte každoročně vyhlašuje prestižní anketu Deloitte Technology Fast 50 CE, která je určena pro 50 nejrychleji rostoucích technologických společností střední Evropy.

V žebříčku se umístil jeden český pojišťovací makléř - INSIA. O tom, co stojí za tímto úspěchem jsme hovořili s předsedou představenstva společnosti INSIA a.s., Ing. Petrem Markem.



Nejprve bych Vám chtěla pogratulovat k letošnímu vynikajícímu umístění v renomované soutěži. Co stojí za tímto úspěchem?


Děkuji. Do tohoto žebříčku jsme byli nominováni zejména díky našemu on-line systému YETI. Každoročně investujeme do jeho vývoje vysoké částky, v letošním roce je to téměř 10 milionů korun. Toto ocenění, ve spojení s prudkým nárůstem členů makléřské sítě INSIA jen potvrzuje, že původní myšlenka, na které stojí celá naše filozofie, byla správná. Tento rok jsme byli také poprvé nominováni do kategorie 500 nejrychleji rostoucích společností Evropy, Blízkého východu a Afriky Deloitte Technology FAST 500 EMEA.



Zmínil jste Vaší filozofii. V čem vlastně spočívá?


Dobře ji vystihuje heslo „malá – velká firma“. Našim pojišťovacím makléřům poskytujeme špičkové zázemí nadnárodní společnosti, oni se však i nadále rozvíjí samostaně a poskytují klientům služby v místě jejich působení.



Co by si čtenáři oPojištění.cz měli představit pod on-line systémem YETI?


YETI je revolučním systémem určeným pro každodenní práci pojišťovacího makléře. Unikátní je zejména v tom, ze kromě evidence smluv obsahuje i kompletní agendu kanceláře makléře a vše propojuje do dokonale spolupracujícího celku. Systém neustále zlepšujeme tak, aby práce makléře byla co nejvíce efektivní a každý se tak mohl naplno věnovat rozvoji vlastní společnosti a novým ochodům. Na vývoji systému YETI spolupracujeme již několik let se společností KYBERIE. V současné době programátoři připravují novou verzi YETI New Generation.



Síť pojišťovacích zprostředkovatelů INSIA působí na českém trhu od roku 2004, někteří její členové již od roku 1992. Od té doby jste se stali významnými hráči v oblasti pojišťovnictví, což dokazuje i nový produkt INSIA OFFICE, uvedený na trh v září. Co mi k němu můžete říct?


Tady je právě vidět jedna ze zásadních výhod spolupráce v síti. Můžeme si dovolit uvádět na trh vlastní špičkové produkty, na kterých spolupracujeme často i s několika pojistiteli současně. S pomocí systému YETI zajišťujeme kompletní administrativu smlouvy, včetně přímého inkasa pojistného. Díky této efektivitě a obrovskému počtu klientů, kterým podobné produkty můžeme poskytnout, máme nabídku, které se jen těžko konkuruje. Náš makléř má v ruce exkluzivní, pro klienta nejvýhodnější produkt, který nemá nikdo jiný. INSIA OFFICE je jednou z posledních novinek, u jejichž zrodu INSIA stála.



Dívala jsem se na Vaše netradičně pojaté stránky Úspěšnýmakléř.cz. Jak vznikly?


Máme velmi šikovné kolegyně v marketingovém a v obchodním oddělení, které mají spoustu skvělých nápadů. To nejlepší se však často rodí na kolektivnim „brainstormingu“, který pořádáme k důležitým otázkám i napříč mezi odděleními. Obsah www.uspesnymakler.cz vznikl přesně tímto způsobem.



V nedávné době se Vaše společnost přetransformovala na akciovou společnost. Proč jste se rozhodli k tomuto kroku?


V loňském roce se nám podařilo překročit magickou hranici jedné miliardy zprotředkovaného pojistného. Tento krok byl pouze dalším logickým milníkem v dynamickém rozvoji INSIA.



Takto úspěšné společnosti se jistě musí hrnout nabídky investorů. Oslovil Vás již někdo?


Ano, propojení špičkové technologie se stabilitou tradičního obchodního modelu je pro investory velmi zajímavá oblast. Nám se však daří velmi rychle růst i bez vnějších investic. Museli bychom v ní tedy vidět i další přidanou hodnotu, například rozvoj na trzích, kde se makléř z „východu“ jen těžko prosadí. Současná doba navíc investorům příliš nepřeje.



Děkuji Vám za rozhovor

AV

Facebook Twitter

Související články

07.10.2008INSIA OFFICE- nový produkt na trhu
23.09.2008INSIA spustila nové webové prezentace
20.05.2008INSIA překročila 1 mld. zprostředkovaného pojistného
14.05.2008Nový YETI přichází...
15.04.2008INSIA navýšila limit profesní odpovědnosti
26.03.2008INSIA otevírá novou kancelář na jihu Čech a získává také odborníka v oblasti soudního znalectví.
20.02.2008INSIA zajistila pojištění vozidla nejvyššího Čecha zdarma
18.02.2008UNIVERZO s.r.o. vstoupili do sítě INSIA
07.01.2008Nový člen sítě INSIA v Ostravě
19.12.2007Insia podpořila Ligu proti rakovině
05.12.2007Společnost H & B optimum členem sítě INSIA
19.11.2007Nová makléřská společnost z Popradu se stala členem sítě INSIA
01.11.2007INSIA LEGAL INDEX 2007
15.10.2007AVAM GROUP se stali novými členy sítě INSIA

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.