Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Technologie » 6 strategií na sociálních sítích pro pojišťovací zprostředkovatele

6 strategií na sociálních sítích pro pojišťovací zprostředkovatele

8.7.2015, Technologie, propertycasualty360.com

6 strategií na sociálních sítích pro pojišťovací zprostředkovatele

Sociální sítě jsou prostorem s velkým a stále rostoucím vlivem, obzvláště v oblastech, ve kterých se nejedná o pravidlo, aby byly využívány. Například v byznysu pojišťovacího zprostředkovatele. To je ovšem chyba.

Pro agenty a pro menší firmy se využití sociálních sítí možná nezdá povinností, ale v dnešní době rozjetého internetového vlaku, vám mohou pomoci v byznysu a v komunikaci se zákazníky. Pokud ovšem víte jak na to. Ještě než však začnete přemýšlet na jakou sociální síť se vydat, doporučujeme, abyste se nejdříve sedli a zamysleli se nad tím, kdo je váš ideální fanoušek (zákazník) a odpověděli si a 4 otázky, které vám pak pomohou při výběru obsahu.

  • Co má můj fanoušek rád?
  • Co rád nemá?
  • Co mu přinese přečtení mého příspěvku?
  • Co ho motivuje k tomu, abys si příspěvek přečetl?

 

Pokud máte zodpovězeno, pojďme se podívat na následujících 6 strategií, které můžete zvolit a zefektivnit tak svoje podnikání.

Strategie 1: Zvolte si pro začátek jednu platformu

Rozhodněte se pro jednu sociální síť, díky které můžete oslovit co nejzajímavější část publika a vašich potencionálních fanoušků a zákazníků. Zaměřte se na jednu sociální síť, naučte se s ní zacházet a komunikovat se zákazníky. Nemá cenu se hned vrhat do několika sítí najednou. Také musíte zvolit tu, která bude nejvíce v souladu s vaší firemní strategií a cílovou skupinou.

Strategie 2: Neinformujte ve svých příspěvcích jen o sobě, ale i o ostatních

Příspěvky zmiňující nejen vás a vaší firmu, ale i například odborné články, videa, zprávy, případně pozvánky na různé konference a setkání, vám mohou dát punc odborníka, který se nezabývá jen sám sebou, ale sleduje trendy a chce se o ně podělit. Dodá vám to image autority. Navíc tím můžete navázat zajímavá partnerství.

Strategie 3: Informujte o svém dni

Někteří lidé využívají taktiky, ve které na sociálních sítích sdílí statusy před, nebo po důležitých schůzkách s partnery (samozřejmě s jejich svolením). Na Twitteru tím získávají širší základnu followerů, kteří případně sledují onoho partnera. Zpráva může obsahovat průběh, nebo důvod schůzky, kterou jste vedli a jetak reklamou pro vaší společnost. Současně si tím i vytváříte digitální diář vašich schůzek, který můžete rovněž později využít.

Strategie 4: Vkládejte obrázky a infografiky

Potenciál pro použití tohoto typu bude záviset na vás. Pro ty, kteří pracují samostatně, může dobrá infografika ušetřit mnoho práce s dlouhým vysvětlováním určitého tématu a zároveň, je možné jí snadno sdílet a proto může mít větší dosah než klasický text. Jak se říká, fotka vydá za 1000 slov a dobrá infografika i za dvojnásobek. A když už věnujete čas a energii do něčeho podobného, nezapomeňte přidat do obrázku/infografiky své logo, případně upravit atributy ve vlastnostech souboru, podle kterých se vyhledavače rozhodují, jak umístí soubor ve výsledcích vyhledávání.

Strategie 5: Vkládejte různorodý obsah

To je velmi důležité. Není to strategie pouze pro sociální média, ale i pro všeobecné použití. Čtěte to co čtou vaši kolegové a klienti. Diskuse na různorodá témata vám může pomoci k větší interakci fanoušků, a současně vám rozšíří obzory o tom, co ostatní chtějí a co je zajímá.

Navíc se můžete v očích vašich fanoušků stát expertem i v jiných oblastech, než jen v té, ve které se prezentujete.

Strategie 6: Najděte si jeden určitý čas, kdy budete na sociálních sítích pracovat

Může to být první, nebo poslední věc, kterou uděláte, když si sednete ke svému stolu, nebo si můžete udělat příjemnou pauzu s kávou, během které zapracujete na svých statusech a vytvoříte tak z této důležité povinnosti rutinu. Čím důslednější a pravidelnější váš obsah a vaše snaha bude, tím snáze vám vkládání půjde.

 

Vývoj týdenní návštěvnosti zahraničních sítí v Česku, tis. osob

Socialni_site2015

Počet uživatelů sociálních sítí k 1.1.2015
Google+ 531
Facebook 3 357
LinkedIn 107
Twitter 124
YouTube 2 030

Čísla jsou uvedena v tisících

Autor: Viktor Kořínek
Zdroj: propertycasualty360.com

Facebook Twitter

Související články

17.02.2014Sociální média a pojištění: lze údaje využít, nebo ne?
21.01.2014AXA spustila interaktivní poradnu na sociální síti LinkedIn
30.05.2013Pozor na zloděje - víte co sdělujete na sociálních sítích?
07.05.2013Kurz: Úspěšný networking a využití sociálních sítí

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.