Škody » Přímo od zdroje: vyjádření likvidátora pojistné události

Přímo od zdroje: vyjádření likvidátora pojistné události

23.10.2008, Škody, makléř

Přímo od zdroje: vyjádření likvidátora pojistné události

„Průmyslový palác byl standardně pojištěn a likvidace pojistné události probíhá podle obvyklých postupů. Pojistitelé jsou připraveni škodu dle svých závazků uhradit. Je zřejmé, že určení škody, které provede nezávislý znalec, a tedy i řešení pojistné události není otázkou několika dnů, ale spíše týdnů. Také proto je poskytována adekvátní záloha na pojistné plnění,“ uvedla pro naše webové stránky jedna z nejdůležitějších postav celé kauzy: likvidátor pojistné události. Z pochopitelných důvodů chce dotyčný zůstat v anonymitě.

Nekompetentní soudy a matení veřejnosti

Likvidátor k tomu dodal, že se bohužel množí nekompetentní soudy a vyjádření různých"odborníků", kteří o celé záležitosti nic nevědí a ani vědět nemohou.

Skuteční odborníci se shodli na tom, že bohužel soustavně postrádají v tomto ohledu pokoru a etiku, - přece není možné, aby kdokoliv říkal cokoliv, bez jakékoliv odpovědnosti a mátl veřejnost. Skuteční odborníci to považují za projev hyenismu a senzacechtivosti s absencí jakékoliv snahy o získání a poskytnutí objektivních informací.

Velmi zajímavé je, že zainteresovaní účastníci této kauzy - tedy Incheba, magistrát, makléř, pojistitelé i znalci komunikují velmi konstruktivně a korektně ve snaze celou záležitost v co nejkratším období vyřešit.

Příklad jedné dezinfromace

Příklad zásadní dezinformace se objevil v článku "Praha kvůli Výstavišti hrozí Inchebě" v Hospodářských novinách. Píše se v něm: „Pokud nebudou peníze od pojišťovny stačit, další náklady zaplatí …Incheba. Když bude naopak pojistné vyšší než výdaje na opravu, zbytek peněz dostane magistrát.“

A ještě dodáme, že je třeba si neplést pojistné (to platí klient) a pojistné plnění (platí pojišťovna).

„Nikdy se nemůže stát, že by pojišťovna vyplatila vyšší pojistné plnění, než byla způsobená škoda. Takové jsou principy pojišťovnictví. Pojištění není a nemůže být zdrojem zisku, ale mělo by umožnit, aby z vyplacené částky bylo možné budovu obnovit,“ uvedl makléř ze společnosti INSIA, a.s. Tento týden na konferenci pojišťovacích makléřů 2008 dokonce poprvé otevřeně zaznělo, že Průmyslový palác byl zřejmě podpojištěn. To znamená, že ho nebude možné z vyplacené částky znovu postavit.

 

My jen dodáme, že pokud se pražští zastupitelé těšili na to, že si „zbytek pojistného“ vyplatí kupříkladu ve formě odměn, budou si muset nechat zajít chuť…

Dagmar Šístková

Zdroj: makléř

Facebook Twitter

Související články

23.10.2008Pojišťovny vyplatí zálohu na obnovu Průmyslového paláce
22.10.2008Problém: Průmyslový palác byl zřejmě podpojištěn
21.10.2008Postavit Průmyslový palác, či ne? I to ovlivní pojistné plnění!
20.10.2008Oheň v Průmyslovém paláci vznikl ve stánku na Pragodentu
17.10.2008Škoda na Výstavišti až za miliardu
17.10.2008FOTO: Peklo v Průmyslovém paláci

Komentáře

Trefné (Karek Ježek, 23.10.2008, 11:28)
Jako obvykle - jasné, přehledné a hlavně objektivní. Skvělá práce!
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.