Škody » ČP: Počasí z uplynulých dnů poškodilo zejména zemědělce

ČP: Počasí z uplynulých dnů poškodilo zejména zemědělce

30.5.2014, Škody, Česká pojišťovna

ČP: Počasí z uplynulých dnů poškodilo zejména zemědělce

Česká pojišťovna k dnešnímu dni eviduje zatím 1 700 škod z bouřkového počasí uplynulých dní s tím, že jejich celkový počet odhaduje na úrovni kolem 3 500 škod. Klienti nahlašují především zatopené sklepy. Mezi nejvíce postižené regiony patří střední Čechy, východní Čechy, severní Morava a Praha. 

Z oblasti zemědělského pojištění máme zatím hlášeny přes čtyři desítky škod v očekáváné výši přesahující deset milionů korun. Škodilo zejména krupobití a nejpostiženějšími plodinami jsou řepka, pšenice, mák a chmel. "Uplynulý víkend byl co do počtu škod způsobených krupobitím zatím nejhorší od počátku tohoto roku," uvedla mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková.

Pojistné události mohou klienti hlásit na klientskou linku 841 114 114. K nahlášení škody lze rovněž využít tištěného formuláře na všech obchodních místech ČP, webových stránek nebo mobilní aplikace Pojišťovna pro chytré telefony. Po nahlášení pojistné události budou klienti kontaktováni mobilním technikem, aby si dohodli termín prohlídky. 

Jak postupovat při řešení živelní škody: 

  • Pořiďte seznam poškozených věcí, pokud máte pořizovací doklady, připojte je k seznamu. 
  • Zdokumentujte (ideálně fotoaparátem) vzniklé škody, zvlášť pokud odstraňujete následky ještě před prohlídkou mobilním technikem. 
  • Začněte s odstraňováním škod, jakmile to bude možné. 
  • Evidujte náklady a práce, které jste vynaložili na likvidaci škody – mohou být součástí náhrady vaší škody. 
  • Připravte si pojistnou smlouvu před příchodem mobilního technika. 
  • Při prohlídce mobilním technikem je možnost požádat o vyplacení zálohy na pojistné plnění. 

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Facebook Twitter

Související články

29.05.2014Zemědělcům letos na jaře škodilo hlavně krupobití
20.09.2013Česká pojišťovna: škody za povodně a letní bouřky převyšují  600 mil korun
24.06.2013Klienti nahlásili České pojišťovně škody z velké vody za 1,5 miliardy

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.