Rizika » Česká spořitelna pomůže svým zadluženým klientům najít práci

Česká spořitelna pomůže svým zadluženým klientům najít práci

8.9.2009, Rizika, nasepenize.cz

Česká spořitelna pomůže svým zadluženým klientům najít práci

Speciální projekt na pomoc klientům, kteří ztratí zaměstnání a nejsou schopni hradit své závazky, připravila Česká spořitelna ve spolupráci s POJIŠŤOVNOU CARDIF PRO VITA a personální agenturou Manpower. Program pomůže zdarma klientům při hledání nového uplatnění na trhu práce. Program je určen pro klienty České spořitelny, kteří si sjednali pojištění schopnosti splácet úvěr v rozšířené variantě (tzn. i pro případ ztráty zaměstnání). Pokud přijdou o práci, budou moci zdarma absolvovat osobní konzultaci a vzdělávací seminář, kde jim odborníci z personální agentury poradí, jak zvýšit šance při hledání nového zaměstnání.

 „Někteří klienti se v poslední době ocitli v situaci, kdy ne vlastní vinou ztratili práci a dostali se tak i do problémů se splácením úvěrů. I taková situace se dá řešit, společně hledáme východisko: od úprav splátkového kalendáře, konsolidace úvěru, odkladu splátek atp. Nejlepším řešením je co nejrychlejší návrat do práce. Proto podporujeme tento projekt, který pomáhá zvýšit šance najít si nové zaměstnání a udržet si tak svou životní úroveň,“ uvedl Martin Techman, ředitel rozvoje obchodu České spořitelny.  „Aktivita zapadá do našeho konceptu společenské odpovědnosti – není nám lhostejné, v jakém prostředí působíme a co se kolem nás děje,“ dodal Martin Techman.
Klient, který nemůže kvůli ztrátě zaměstnání splácet úvěr a má sjednané pojištění schopnosti splácet (i pro případ ztráty zaměstnání), nahlásí POJIŠŤOVNĚ CARDIF PRO VITA pojistnou událost. Pojišťovna poté předá kontakt personální agentuře Manpower, která klienta kontaktuje a nabídne mu individuální pohovor. Během semináře se klient dozví, jak se co nejlépe připravit na přijímací pohovor, personální specialista mu pomůže s vytvořením životopisu i motivačního dopisu, klienta zaregistruje do databáze uchazečů a poradí mu, kde je možné dozvědět se o dalších pracovních nabídkách. Pohovor je pro klienta zdarma.

Rozšířené pojištění schopnosti splácet, tedy varianta, která pokrývá nejen případ pracovní neschopnosti, invalidity nebo smrti, ale i ztrátu zaměstnání, je v současné době u klientů ve stále větší oblibě. K 31. srpnu 2009 si pojištění schopnosti splácet ve variantě B sjednalo o 55 % více klientů než ve stejné době loňského roku.

nasepenize.cz

Zdroj: nasepenize.cz

Facebook Twitter

Související články

19.08.2009Jak uzpůsobit pojišťovací produkt konkrétním potřebám

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.