Pojistné produkty » Životní pojištění » Výzkum PČS – Nejsilnější motivy pro sjednání životního pojištění: narození dítěte a vážná událost v

Výzkum PČS – Nejsilnější motivy pro sjednání životního pojištění: narození dítěte a vážná událost v

5.3.2015, Životní pojištění, PČS

Výzkum PČS – Nejsilnější motivy pro sjednání životního pojištění: narození dítěte a vážná událost v

Impulzem pro sjednání životního pojištění je podle výzkumu Pojišťovny České spořitelny nejčastěji narození dítěte nebo vážná životní situace blízkého člověka. Zkušenost s vážným onemocněním nebo úrazem má šest lidí z deseti. Češi se nejvíce obávají rakoviny, infarktu a mrtvice. On-line výzkum realizovala společnost Ipsos.

 

„Češi přemýšlejí o sjednání životní pojistky ve chvíli, kdy se jim narodí dítě, nebo když někdo z jejich blízkých vážně onemocní. Zkušenost s vážným úrazem nebo onemocněním má 62 % Čechů,“ shrnuje závěry výzkumu Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Zhodnocení peněz se dostává do pozadí, podstatnější je pro klienty jistota finanční pomoci v těžké životní situaci.“

 

Šest lidí z deseti se přímo či nepřímo setkalo s vážným úrazem nebo onemocněním. Dotázaní konkrétně uváděli onkologická onemocnění, těžké úrazy, zlomeniny a ochrnutí. Životní pojištění si lidé už sjednávají kvůli pojištění rizik, ne pro zhodnocování peněz. Každý čtvrtý Čech má navíc pozitivní zkušenost s plněním ze životního pojištění.

 

  PCS_Bublina1   

PCS_bublina2

PCS-Bublina3

 

Výzkum pro Pojišťovnu České spořitelny realizovala společnost Ipsos pomocí on-line výzkumu na 1 017 respondentů ve věku od 18 do 65 let.

 

Pojišťovna České spočitelny

Zdroj: PČS

Facebook Twitter

Související články

06.02.2015PČS rozeslala více než 557 000 daňových potvrzení o zaplaceném pojistném na životním pojištění
16.01.2015Výzkum PČS: Více než polovina lidí není pojištěná
18.12.2014PČS: Kuriózní i úsměvná hlášení pojistných událostí
18.06.2014PČS: Dopisy klientům jsme přeložili do srozumitelného jazyka
21.11.2013PČS: Na rozšířené informační povinnosti jsme připraveni
15.10.2013PČS rozšířila informace o pojistce v aplikaci SERVIS 24
20.08.2013PČS: Klienti mění on-line u životní pojistky nejčastěji kontaktní údaje

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.