Pojistné produkty » Životní pojištění » Nová Perspektiva od Kooperativy splní požadavky klientů

Nová Perspektiva od Kooperativy splní požadavky klientů

1.2.2010, Životní pojištění, Kooperativa

Nová Perspektiva od Kooperativy splní požadavky klientů

Od konce ledna Kooperativa nabízí na českém trhu novinku, Univerzální životní pojištění Perspektiva. Nové pojištění reaguje na poptávku na trhu. Klienti požadují univerzální pojištění, které jim dokáže zajistit pojistnou ochranu v každém období života. Na jedné smlouvě tak mohou pojistit i své děti - a to hned po narození, vybírat ze širokého spektra rizik a volit různé poměry mezi pojištěním a investiční složkou.

„Novým trendem, který na trhu pozorujeme, je zájem o kvalitní pojištění. Riziková složka začala u životního pojištění hrát podstatnou roli a investice je mnohdy brána jako doplněk“, upozorňuje na měnící se požadavky klientů Filip Král, ředitel Úseku pojištění osob Kooperativy.

Proto se Perspektiva plně přizpůsobuje požadavkům klientů. Pokud klient chce, je většina pojistného použita na kvalitní krytí rizik a investiční složka může být minimální. Tato riziková varianta univerzálního životního pojištění pak může být použita i například ke krytí hypotečního úvěru. A pokud si klient sjedná pojištění smrti s anuitně klesající pojistnou částkou, zaplatí jen opravdu potřebné krytí za hypotéku. Velkou výhodou je také možnost v průběhu pojištění měnit poměr mezi rizikovou a investiční složkou pojištění podle finanční situace klienta.

Perspektiva nově přichází i s prémií za bezeškodní průběh. „Pokud klient nebude mít v průběhu pojištění žádnou škodu, vrátíme mu 10 % z rizikového pojistného. To může v praxi dělat i desítky tisíc korun!“, upozorňuje Filip Král.

Novinkou jsou i některá doplňková pojištění. Nově si tak můžou klienti připojistit tělesné poškození s plněním formou denního odškodného. Klient tak obdrží za každý den léčení pojistnou částku, která je sjednána v pojistné smlouvě. „Vážná onemocnění jsme rozšířili o nepříjemné nemoci jako je „Alzheimer“, „Parkinson“ nebo hluchota. Přidali jsme také pojištění invalidního důchodu s výplatou pojistné částky, možnost pojistit se již od prvního dne nebo možnost sjednání zdravotní asistenční služby MediKompas v rámci Perspektivy“, dodává Král.

Kooperativě vždy byla a je vlastní naprostá otevřenost ke svým klientům v oblasti poplatkové struktury či srozumitelnosti pojistných podmínek. Každý návštěvník webových stránek pojišťovny si tak může libovolně modelovat průběh pojištění v unikátním produktovém konfigurátoru. Najde zde také přehled poplatků včetně poplatků za rizika, což ještě zdaleka není na našem trhu obvyklé.

Kooperativa


Zdroj: Kooperativa

Facebook Twitter

Související články

19.01.2010Kooperativu dosud přišla sněhová kalamita na 33 miliónů
19.01.2010Kooperativa nabízí MediKompas on-line

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.