Pojistné produkty » Životní pojištění » Klienti v životním pojištění často zapomínají na nejvážnější rizika

Klienti v životním pojištění často zapomínají na nejvážnější rizika

11.12.2015, Životní pojištění, Kooperativa

Klienti v životním pojištění často zapomínají na nejvážnější rizika

Potřebu životního pojištění začínají klienti vnímat silněji zejména v souvislosti se zajištěním stabilního příjmu, hypotékou nebo založením rodiny. Finanční dopad z nenadálé životní situace může mít totiž fatální vliv nejen na jedince, ale i na celou rodinu. Z interního průzkumu pojišťovny Kooperativa ale vyplývá, že klienti často podceňují pojistnou ochranu.

Životní pojištění lze uzavřít prakticky v jakémkoliv věku, počínaje novorozenci a konče seniory. „Nejvíce však nové pojištění sjednávají třicátníci, a to z důvodů uvedených výše. Průměrný vstupní věk do pojištění je v současné době 34 let,“ vysvětluje Filip Král, ředitel Úseku pojištění osob v pojišťovně Kooperativa.

Klienti Kooperativy si nejčastěji sjednávají pojištění pro případ pobytu v nemocnici a úrazové připojištění – konkrétně pojištění pro případ trvalých následků úrazu a pojištění pro případ tělesného poškození následkem úrazu. Tato pojištění se vyskytují ve více než 75 % smluv. „Paradoxně často klientům ve smlouvách chybí nejzávažnější rizika – invalidita a vážná onemocnění – evidujeme je pouze u necelé třetiny smluv. Přitom právě rakoviny různého typu nebo upoutání na invalidní vozík následkem nemoci mohou mít na jejich život zásadní vliv – ať už ve formě dlouhodobého výpadku příjmu nebo dodatečných nákladů na chod domácnosti, léčbu či zdravotní pomůcky,“ varuje Filip Král.   

Pokud už klienti mají sjednané pojištění na ty nejvážnější situace jako je smrt, invalidita, vážné onemocnění či vážné úrazy, často podcení výši pojistných částek. Ty by měly korespondovat s jeho výdaji a udržet rodinu zajištěnou i při dlouhodobém výpadku stálého příjmu nebo jeho trvalém poklesu. S jejich správným nastavením vždy pomůže pojišťovací poradce.

Aby Kooperativa zvýšila mezi klienty zájem o nejzávažnější rizika, připravila v tomto roce několik jejich vylepšení. „Nově umožňujeme připojistit i invaliditu I. stupně, zjednodušili jsme a navýšili plnění z invalidity II. stupně a v případě velmi závažné invalidity, kdy je klientovi zároveň uznán III. nebo IV. stupeň závislosti, navyšujeme plnění na dvojnásobek. Pojištění pro případ vážných onemocnění jsme rozšířili o krytí rakoviny in-situ. Dále pro klienty, kteří preferují kvalitní pojistnou ochranu na vážné úrazy za úměrné peníze, jsme připravili výhodnější pojištění pro případ tělesného poškození následkem závažného úrazu,“ představuje Filip Král některá nová zvýhodnění životního pojištění PERSPEKTIVA.

Kooperativa v současné době spravuje přibližně 450 tisíc životních smluv produktu PERSPEKTIVA, který se může pochlubit jednou z nejširších nabídek připojištění na trhu.

Zdroj: Kooperativa

Facebook Twitter

Související články

19.08.2015Za kontaminovanou vodu v Dejvicích už Kooperativa vyplatila přes 27 milionů
25.05.2015Detektivové pojišťovny Kooperativa se podíleli na akci MEDICAL
19.05.2015Kooperativa většině svých klientů připíše zhodnocení 3,4 %
16.04.2015Jak zvládli první kvartál detektivové z Kooperativy a ČPP?
27.05.2015Zlatá Koruna: mezi pojišťovnami nadále kraluje Kooperativa
10.07.2015Jak se úterní bouřky zapsaly do statistik pojišťoven Allianz a Kooperativa?

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.