Pojistné produkty » Zapomněli jste natankovat? Nevadí. Od 1. dubna zavádí Allianz asistenční služby tolerantní k chybám

Zapomněli jste natankovat? Nevadí. Od 1. dubna zavádí Allianz asistenční služby tolerantní k chybám

31.3.2016, Pojistné produkty, Allianz

Zapomněli jste natankovat? Nevadí. Od 1. dubna zavádí Allianz asistenční služby tolerantní k chybám

Nenechte se mýlit aprílovým datem, spuštění unikátních asistenčních služeb pro klienty autopojištění Allianz se od 1. dubna stává realitou. Nová asistence vychází z potřeb klientů a již v základní verzi zahrnuje limit 3000 Kč na jednotlivé úkony pro pomoc v ČR i v zahraničí, a to nejen v případě nehody či poruchy, ale také tzv. chyb řidiče. Došlé palivo nebo vybitá autobaterie už zkrátka nebudou představovat problém. Novinka přináší i bezkonkurenční počet dní poskytnutí náhradního vozidla při nepojízdnosti vlastního.

Nárok na asistenční služby v nevídaném rozsahu získá od 1. dubna každý, kdo u Allianz uzavře novou smlouvu, a ke smluvnímu výročí bude inovace postupně nabízena i stávajícím klientům. V případě, že se dostanou do potíží, bude tedy nakonec pro všechny připraven stejný rozsah služeb bez ohledu na to, kdy uzavřeli svou pojistku. Jde o další z řady kroků, kterými Allianz dokazuje, že si váží svých loajálních klientů a vždy jim poskytne ta nejlepší možná produktová řešení. Moderní nabídka asistencí mezi ně bezpochyby patří.

Nová asistence přináší značné produktové zjednodušení. Rozdíl mezi Základní asistencí a nadstandardními variantami (Asistence PLUS a PLUS MAXI) bude nově pouze v limitech pojistného plnění a počtu dnů poskytovaných služeb, nikoli ve škále úkonů.

Již se Základní asistencí se budou moci postupně všichni řidiči spolehnout, že v případě nešťastných náhod, počínaje poškozením pneumatik, přes nedostatek, záměnu či zamrznutí paliva či jiných provozních kapalin, nebo ztrátu, odcizení, zabouchnutí či zalomení klíčů v zámku až po vybitou autobaterii zvládnou vše vyřešit jedním telefonátem na číslo Allianz Assistance s limitem 3000 Kč na jednotlivé úkony. Pojistit se ale půjde i bezlimitně.

Při nepojízdnosti vozidla v důsledku nehody nebo poruchy pak budou klienti nově již v základní variantě jištěni bezkonkurenčním počtem dnů poskytnutí náhradního vozidla, a to v délce tří dnů z povinného ručení a tří z havarijního pojištění – a až 20 dnů v nadstandardu. V případě odcizení vozidla dostanou vypůjčený jiný vůz, a to na 15 dní z povinného + 15 dnů z havarijního pojištění, což je na českém pojistném trhu opět zcela jedinečný rozsah.

Nevídaně široké asistenční služby jsou další z řady inovací autopojištění Allianz, které pojišťovna přinesla v posledních letech. Již od podzimu 2014 mají řidiči u Allianz možnost poskládat si autopojištění na míru přesně podle rizik, jichž se nejvíce obávají. V průběhu sjednávání, které lze provést i online, přesně vidí, kolik které riziko stojí, a konečná cena jejich smlouvy je tak plně v jejich režii. Možnost automatického přechodu na tento vysoce inovativní produkt, který získal titul Autopojištění roku 2015 v rámci prestižní odborné soutěže Fincentrum Banka roku 2015, dostávají od loňského roku v rámci svých výročních dopisů všichni klienti Allianz.

Zdroj: Allianz

Facebook Twitter

Související články

22.03.2016Blíží se úplněk, máme se bát? Loňská statistika Allianz přinesla překvapení
04.03.2016Těžký sníh trápí nejenom motoristy. Allianz už oznámili 760 škod za desítky milionů korun
10.02.2016Logika Loga českých pojišťoven: Allianz
09.02.2016Šéfem produktového managementu - život, zdraví, penze se v Allianz stal Petr Hájek
04.02.2016Allianz je celosvětově nejcennější pojišťovací značkou. Její hodnota přesahuje půl bilionu korun
04.02.2016Šéfem Marketingu & CRM v Allianz se stal Michal Seifert
22.01.2016Ze živlů napáchaly loni nejvíce škod na majetku klientů Allianz vichřice
15.01.2016Allianz vloni odhalila podvody za 232 milionů korun, což je meziročně o 74 milionů korun více.

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.