Pojistné produkty » Pojištění aut » Výhod přímé likvidace využilo víc než tisíc klientů České pojišťovny

Výhod přímé likvidace využilo víc než tisíc klientů České pojišťovny

11.11.2010, Pojištění aut, Česká pojišťovna

Výhod přímé likvidace využilo víc než tisíc klientů České pojišťovny

Od 27. září 2010, kdy Česká pojišťovna řidičům představila 1. Povinné ručení Bez povinností, využilo služeb přímé likvidace nabízené v rámci tohoto revolučního produktu již více než tisíc motoristů - klientů České pojišťovny. Jen za první měsíc existence unikátní novinky Česká pojišťovna realizovala také 500 asistenčních zásahů spojených s odtahem vozidla a více než stovka jejích klientů využila možnosti zapůjčení náhradního vozidla na tři dny zdarma.

 „Služby přímé likvidace již využila více než tisícovka našich klientů. Pozitivní odezva řidičů tak potvrdila výsledky průzkumu, který jsme si ještě před spuštěním této služby mezi klienty nechali zpracovat,“ říká Radim Nekov, vrchní ředitel likvidace pojistných událostí České pojišťovny. „Nemuset jednat s cizí pojišťovnou a jen zavolat do své, tedy do České pojišťovny, která vyřídí všechny nepříjemné povinnosti za klienta, to byl motoristy jeden z nejčastěji zmiňovaných benefitů, který si k povinnému ručení přáli. My jsme pak přidali navíc ještě další dva - odtah nepojízdného vozu a zapůjčení náhradního vozidla zdarma na tři dny, a to nejen pro poškozeného, ale i pro viníka nehody,“ dodává Radim Nekov.

Přímá likvidace v praxi

Klient České pojišťovny v podstatě odkudkoli, nejlépe přímo z místa nehody, zavolá na linku Klientského servisu a operátorovi sdělí, že se stal účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil. Operátor následně klientovi podrobně vysvětlí další postup – nabídne službu přímé likvidace, zdarma zapůjčení náhradního vozidla na 3 dny a odtah nepojízdného vozu až do vzdálenosti 500 km. V případě, že klient chce využít služby přímé likvidace, kontaktuje jej nejpozději do 24 hodin po registraci škody likvidátor, který s ním probere detaily a podrobně vysvětlí, jak Česká pojišťovna vyřídí škodu u pojišťovny viníka, jak se postará o předání všech potřebných dokladů, zajištění prohlídky vozidla a o pomoc s opravou.

„V procesu likvidace pojistné události se klienti České pojišťovny mohou spolehnout nejen na nejširší síť mobilních techniků a smluvních servisů, ale také na skutečnost, že každý klient dostává při vyřizování škody svého osobního likvidátora. Ten jej kontaktuje bezprostředně po registraci škody, nasměruje ho do příslušné opravny, nebo poradí, kde nakoupit patřičné náhradní díly, zodpoví veškeré dotazy a v podstatě klienta provede likvidací pojistné události až do výplaty peněz,“ říká Radim Nekov.

Produkt 1. Povinné ručení Bez povinností uvedla Česká pojišťovna na trh 27. září letošního roku. Tato novinka pomáhá řidičům ve všech nehodových situacích. Nechrání tedy jen okolí, ale i vlastníka vozidla samotného, a to i v případě, kdy mu škodu způsobil klient jiné pojišťovny. Česká pojišťovna tuto škodu zdokumentuje, vyplatí pojistné plnění a vše potřebné pak dořeší s pojišťovnou viníka. Kromě bezplatné pomoci při vyřízení pojistné události s pojišťovnami viníků nehod poskytuje Česká pojišťovna motoristům také další služby. Klienti s nejběžnějšími produkty povinného ručení Standard a Bonus Exclusive získávají navíc bezplatný odtah vozu až do vzdálenosti 500 km a bezplatné zapůjčení náhradního osobního vozidla na tři dny.

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Facebook Twitter


Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.