Pojistné produkty » Pojištění aut » Allianz má na internetu nové autopojištění. Výsledný produkt si motoristé sestaví sami

Allianz má na internetu nové autopojištění. Výsledný produkt si motoristé sestaví sami

10.2.2015, Pojištění aut, Allianz

Allianz má na internetu nové autopojištění. Výsledný produkt si motoristé sestaví sami

Nové on-line pojištění pro motoristy s názvem iAuto odstartovala Allianz pojišťovna. Povinné ručení a havarijní pojištění si na něm mohou majitelé vozidel sjednat během několika minut, stačí otevřít stránky www.allianz.cz a kliknout na ikonu „pojistit on-line“.

Jde o podobný postup, jako když si vybírají nové auto. Jeho charakteristickým znakem je maximální přehlednost a transparentnost, protože řidič neustále vidí, kolik korun bude za krytí jednotlivých rizik platit. Nové on-line pojištění zahrnuje nejen zkušenosti a náměty našich klientů, ale i poslední trendy, jako je např. rostoucí obliba tabletů. I na nich poskytuje nové iAuto maximálním uživatelský komfort. Aplikace nabízí různé možnosti, ale žádnou nevnucuje a je pouze na uživateli, jaké si zvolí. Čtyři základní balíčky mohou motoristé rozpracovat do více než tisícovky zcela konkrétních variant svého vlastního pojištění.

„Internetové pojištění iAuto dokáže pojistit osobní vůz stejně jako autobus nebo jiný dopravní prostředek a majitel takového vozidla bude platit výhradně za to, co potřebuje,“ říká ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Pavel Martynek. Touto cestou si během chvíle mohou pojistit svůj vůz jak běžní motoristé, tak i ti, kteří jej používají k práci, například majitelé taxi, autoškoly, kurýrní služby atd. „A pokud se nevyskytují na silnici celoročně, snadno si vyberou jenom své vymezené období,“ dodává Martynek.

Jestliže ještě před několika lety byly na trhu pojistky ve stylu „Ber, nebo nech být“, nové iAuto Allianz je sestrojené přesně opačně, neboť klade důraz na motoristovu individualitu a nejlépe jej charakterizuje označení „pojištění hrou“. Výsledkem proto není jedna částka, ale několik variant, které si zájemce o autopojištění může přepnout buď do grafu, nebo do tabulky. A jestliže i přesto bude chtít zodpovědět jakýkoliv dotaz, napíše jej i s časem, ve kterém bude u telefonu a operátor Call Centra mu pak sám zavolá.

Internet je pro Allianz pojišťovnu důležitým doplňkovým prodejním kanálem a na jeho rozvoj klade velký důraz.

Allianz

Zdroj: Allianz

Facebook Twitter

Související články

09.02.2015U Allianz nejčastěji bourají řidiči ve věku 40+, největší škody však způsobují mladíci
06.02.2015Nesprávný způsob přepravy lyží ve střešním boxu ohrožuje všechny účastníky silničního provozu
28.01.2015Jednorázové produkty Allianz vydělaly klientům za 6 let přes 50 %
20.01.2015Allianz vstoupila do roku 2015 s novým portálem,který zrychluje a usnadňuje likvidaci škod motoristů
06.01.2015Allianz pojišťovna vykročila do nového roku s novými šéfy IT a životního pojištění

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.