Pojistné produkty » Penzijní připojištění » Klienti AXA penzijní společnosti se mohou osvobodit od papírových výpisů

Klienti AXA penzijní společnosti se mohou osvobodit od papírových výpisů

25.3.2015, Penzijní připojištění, AXA Penzijní společnost

Klienti AXA penzijní společnosti se mohou osvobodit od papírových výpisů

AXA penzijní společnost nově umožňuje svým klientům, kteří mají zároveň zřízen účet u České spořitelny, aby své roční výpisy a potvrzení o zaplacených příspěvcích mohli přijímat elektronicky přímo přes aplikaci České spořitelny SERVIS 24. Elektronické dokumenty lidé díky službě E-faktura ČS dostanou pohodlně a jednoduše přímo do zabezpečeného prostředí internetového bankovnictví SERVIS 24.

 

"Jsme rádi, že můžeme našim klientům, kromě mnoha jiných elektronických služeb, nabídnout další způsob, který jim umožní mít přehled o svých financích pohodlně, bez zbytečných starostí a ztrácení času," říká Pavel Trávník, vedoucí úseku administrativy fondů AXA.

 

Tato služba je zdarma a nabízí mnoho výhod. Díky bezpečnému a rychlému doručení si klienti mohou být jisti, že své dokumenty obdrží dříve než běžnou poštou, a také že se cestou nikde neztratí. O každém doručení nového dokumentu jsou navíc informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Všechny dokumenty jsou také archivovány, a je tedy možné se k nim kdykoliv vrátit a najít je přehledně na jednom místě. Klienti si službu mohou aktivovat přímo v internetovém bankovnictví České spořitelny SERVIS 24.

 

Nahrazení papírové korespondence elektronickou, ale také elektronické zpracování smluv a možnost podpisu smlouvy i biometricky prostřednictvím zařízení SignPad, představuje nejen významnou úsporu nákladů na tisk a archivaci dokumentů, ale zapadá také do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož je ochrana životního prostředí nedílnou součástí. V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům například nabízí nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální, ale umožňuje jim také komunikovat on-line prostřednictvím klientského portálu www.axa.cz/moje-axa, kde mohou kdykoliv získat přehled o svých smlouvách a financích. U vybraných produktů mají navíc možnost aktivních operací či přesunu finančních prostředků. Klienti penzijní společnosti mohou na stránkách www.axa.cz on-line provádět také změny ve své smlouvě nebo si sjednat on-line smlouvu novou. Dlouhodobé upřednostňování elektronických služeb je nejen projevem ohleduplnosti k životnímu prostředí, ale současně přispívá také ke zvýšení komfortu při komunikaci s klienty. 

 

AXA penzijní společnost

Zdroj: AXA Penzijní společnost

Facebook Twitter

Související články

11.03.2015S novým pojištěním od AXA můžete být bez starostí doma i při online nákupech
26.02.2015AXA Group v roce 2014 opět rostla: Čistý zisk se zvýšil o 12% na 5 miliard eur
19.02.2015AXA: Asistenční služba pomáhá chránit před nekvalitními lékařskými zákroky v zahraničí
10.02.2015AXA uvedla do praxe další samoregulační opatření
09.02.2015Pojišťovnictví v roce 2015: AXA
29.01.2015AXA i tento rok podpoří bezpečnost dětí na cestách do školy
27.01.2015AXA partnerem projektu, který pomohl zachránit lidský život
20.01.2015AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.