Pojistné produkty » PČS spustila chytré on-line hlášení pojistných událostí pro životní pojištění

PČS spustila chytré on-line hlášení pojistných událostí pro životní pojištění

21.4.2016, Pojistné produkty, PČS

PČS spustila chytré on-line hlášení pojistných událostí pro životní pojištění

Pojišťovna České spořitelny spustila v dubnu 2016 unikátní novinku na trhu životního pojištění – chytrý on-line systém pro nahlášení pojistných událostí elektronickou cestou. „On-line hlášenka“ klienty přesně vede podle parametrů jejich pojištění, a proto nemohou pojistnou událost nahlásit chybně nebo nedostatečně.

Celý systém tak nabízí nejen hlášení událostí z pohodlí domova, ale zajišťuje i jeho bezchybnost. Klienti mohou sledovat také stav nahlášené události a položit dotaz likvidátorovi, který jejich pojistnou událost řeší. Proces vyřízení pojistné události bude tedy rychlejší a klienti jej budou mít plně pod svojí kontrolou.

„On-line hlášenku jsme připravili na pomoc našim klientům, kteří tak mohou kdykoliv snadno, rychle a jednoduše nahlásit, co se jim v rámci pojištění přihodilo,“ komentuje spuštění chytrého systému on-line hlášení pojistných událostí Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. Systém vyřeší i případné chyby v hlášení. „Loni jsme řešili přes 170 000 pojistných událostí. Bohužel asi 15 procent událostí ročně se nepovede hned napoprvé nahlásit. Události často hlásí i lidé, kteří vůbec nejsou pojištění. Jiní zase pojištění jsou, ale nemají sjednaná rizika, která hlásí,“ dále uvádí Petr Zapletal a dodává: „To bude nyní řešit nový systém on-line hlášení. Klienti nyní nemohou nahlásit nepojištěnou událost. A díky bezchybnému nahlášení budou moci rychleji dostat své peníze. Loni jsme klientům za pojistné události vyplatili přes dvě miliardy korun.“

Hlavní výhody:

  1. Zjednodušení nahlašování pojistné události pro klienta
  2. Klient ví na co přesně je pojištěn a jakou dokumentaci má poskytnout
  3. Zefektivnění práce likvidátorů, kteří dostávají potřebná data a dokumentaci 
  4. Zrychluje se proces likvidace události 
  5. eliminují se náklady za zasílání dokumentů poštou a jejich kopírování

„On-line hlášenka“ klientům umožňuje nahlásit pojistnou událost prostřednictvím webu, včetně přiložení související dokumentace. Nabízí jim individualizované hlášení podle sjednaných rizik a jejich variant na smlouvě (např. u denního odškodného, hospitalizace a pracovní neschopnosti hlídá různý počet dní, od kterých mají pojištění sjednané) a dále podle vyplněných informací řekne, jaké dokumenty mají přiložit.

Systém tak pomocí automatických kontrol zabezpečuje bezchybné nahlášení, které putuje rovnou na stůl likvidátora, což celý proces značně zkrátí. Klientům také nabízí on-line sledování stavu jejich pojistné události, položení dotazu likvidátorovi a nakonec i hodnocení celé likvidace. Celý systém on-line hlášení pojistných událostí Pojišťovny České spořitelny – s výběrem možností na míru podle pojistné smlouvy tak, že není možné nahlásit nepojištěnou událost, navedením na přiložení konkrétních dokumentů a sledováním stavu události ‒ je na českém trhu životního pojištění zcela jedinečný.

Na to, jak jednoduchý systém provede klienta, se můžete podívat níže:

Přihlášení pod číslem smlouvy a rodným číslem

flexiOnline01

 Přehled krytí sjednané pojistky

flexiOnline02

Popis události 

flexiOnline03

Vyplnění kontaktních údajů

flexiOnline04

Sumarizace vyplněných údajů

flexiOnline05

Přiložení naskenovaných (vyfocených) potřebných dokumentů

flexiOnline06

 

Zdroj: PČS

Facebook Twitter

Související články

24.03.2016Logika loga českých pojišťoven: PČS
19.02.201670% klientů PČS může díky životnímu pojištění ušetřit na daních
19.01.2016I PČS hlásí růst počtu podvodů v oblasti životního pojištění
04.01.2016Pojišťovnictví v roce 2016: generální ředitel PČS Petr Zapletal
10.06.2015Výzkum PČS: Polovina dětí vůbec nesportuje, přesto je rodiče častěji pojistí na úraz než na nemoc
15.09.2015Tomáš Vaníček o strategii PČS: "Kruh se uzavírá"
26.10.2015PČS získala Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu
19.08.2015Výzkum PČS: Důvod pro změnu pojišťovny? Ušetřit 200 Kč měsíčně

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.