Pojistné produkty » AXA spustila novou mediální kampaň

AXA spustila novou mediální kampaň

4.9.2015, Pojistné produkty, AXA pojišťovna

AXA spustila novou mediální kampaň

Společnost AXA spustila v České republice a na Slovensku novou reklamní a mediální kampaň s cílem podpořit rizikové životní pojištění a online úrazové pojištění. Kampaň v obou zemích odstartovala 1. září a potrvá do 31. listopadu 2015. Jejím poselstvím je připomenout zdánlivě obyčejné chvilky, jimiž je tvořen náš život, a proto je třeba si jich vážit. Za novým konceptem a realizací kampaně stojí agentura Triad Advertising.

„Tentokrát jsme se snažili uchopit komunikaci životního pojištění jinak, než tradičním zobrazováním nečekaných, nepříjemných situací, které se nám mohou kdykoli přihodit. Zaměřili jsme se na to pozitivní, co v našich životech máme, a často si to ale v dnešní rychlé době nestiháme uvědomit. Tak vznikl nápad
na #tenmoment, kdy jsme šťastní, spokojení a zdraví. A my v AXA se snažíme našim klientům pomáhat tyto krásné momenty chránit,“
říká Oskar Sekereš, marketingový ředitel AXA pro ČR a SR.

Kampaň dostala název #tenmoment, který zároveň odkazuje k jejímu hlavnímu kreativnímu motivu. V životě každého člověka se vyskytují momenty, na nichž mu opravdu záleží. Například chvíle s rodinou a blízkými – i když se mohou zdát všední a obyčejné, ve skutečnosti jsou pro nás důležité a zarývají se nám hluboko do paměti. AXA pomáhá prostřednictvím svých produktů tyto výjimečné momenty ochránit.

Velká část nové kampaně poběží také na sociálních sítích a webových stránkách tenmoment.axa.cz a tenmoment.axa.sk, kde se zájemci mohou o #tenmoment podělit. Vizuální stránka kampaně respektuje základní myšlenku, a proto vytváří prostor pro #tenmoment, o který je třeba pečovat.

Na internetu bude kampaň využívat také online video formáty a u sociálních sítí se zaměří především na Facebook a YouTube. Z tradičních mediálních kanálů se kampaň objeví v množství tištěných titulů, ale také na outdoorových plochách, jako jsou citylighty nebo billboardy. #tenmoment se v průběhu kampaně objeví také v televizi, a to formou sponzorovaných odkazů před vybranými pořady a relacemi.

Pro více informací navštivte webové stránky www.tenmoment.axa.cz

Zdroj: AXA pojišťovna

Facebook Twitter

Související články

15.06.2015Martin Vogl: Kvalita a inovace pomáhají společnosti AXA růst i v době stagnace
11.06.2015Výsledky AXA v ČR a SR za rok 2014. Hospodářský výsledek vzrostl o 10%.
03.09.2015Know-how pool. Nový druh podpory pro finanční poradce
03.09.2015Více než polovina Čechů už řešila pojistnou událost
03.09.2015Domov jako jedno z nejrizikovějších míst
02.09.2015Jak vypadají pojistné podvody s fingovanými autonehodami

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.