Pojistné produkty » 25 let Kooperativy = 25% navýšení pojistného plnění v životním pojištění

25 let Kooperativy = 25% navýšení pojistného plnění v životním pojištění

11.4.2016, Pojistné produkty, Kooperativa

25 let Kooperativy = 25% navýšení pojistného plnění v životním pojištění

Přestože počtem smluv životního pojištění je na tom pojistný trh v ČR podobně jako ostatní vyspělé evropské trhy, v oblasti pojistných částek, zejména u klíčových rizik smrti a invalidity, si klienti v ČR stále neuvědomují důležitost jejich správně zvolené výše.       

Bohužel stále je mnoho pojistek nastaveno nevhodně. Například živitel rodiny má hypotéku na 2 miliony, ale pro případ smrti se pojistí jen na 500 000 Kč. Systematicky proto učíme poradce, aby klientům vysvětlovali důležitost pojištění pro vážné situace, tedy smrt živitele rodiny, invaliditu nebo závažné onemocnění, případně dlouhodobou pracovní neschopnost a volbu odpovídající pojistné částky,“ zdůrazňuje člen představenstva pojišťovny Kooperativa Filip Král.  

Obdobná situace je bohužel i u pojištění závažných onemocnění. „Vážné nemoci a vážné úrazy musí být kvalitně pokryty pojištěním – jednak, aby byly pojištěny na dostatečně vysokou pojistnou částku  a jednak, aby v úvahách klientů a poradců postupně získaly větší váhu než pojištění častějších menších úrazů, které závažný problém nevyřeší, ale jsou na českém trhu (na rozdíl od západní Evropy) poměrně oblíbené,“ vysvětluje Filip Král.

Kooperativa jde tomuto trendu vstříc a od dubna připravila pro klienty zajímavé výhody. „Letos oslavíme 25. výročí působení na českém trhu, proto se výhody nesou také v tomto duchu. Zdarma například navýšíme pojistné plnění při vážném onemocnění dospělých i dětí o 25 %, maximálně o 250 000 Kč u každé pojistné události. Stejně navýšíme pojistné plnění i z pojištění závažných úrazů,“ vypočítává mimořádné výhody životního pojištění u Kooperativy Filip Král.   

Tyto benefity je možné získat nejen v rámci nově uzavřené smlouvy životního pojištění po 1. dubnu, která uvedená pojištění obsahuje, ale lze je sjednat i v rámci stávající smlouvy, přičemž navýšené pojistné plnění se vztahuje na všechny pojistné události všech pojištěných v následujících 5 letech.

Zdroj: Kooperativa

Facebook Twitter

Související články

07.03.2016Přes 430 tisíc klientů Kooperativy ušetří díky životnímu  pojištění na daních
17.12.2015Regina Ovesny-Straka odchází ze slovenské Kooperativy
08.12.2015Kooperativa spustila zcela nové webové stránky
17.10.2015Kooperativa doprovází do Mexika Czech Republic Rally Team
19.08.2015Za kontaminovanou vodu v Dejvicích už Kooperativa vyplatila přes 27 milionů
10.07.2015Jak se úterní bouřky zapsaly do statistik pojišťoven Allianz a Kooperativa?
27.05.2015Zlatá Koruna: mezi pojišťovnami nadále kraluje Kooperativa

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.