Pojišťovny » Výzkum PČS: Důvod pro změnu pojišťovny? Ušetřit 200 Kč měsíčně

Výzkum PČS: Důvod pro změnu pojišťovny? Ušetřit 200 Kč měsíčně

19.8.2015, Pojišťovny, Pojišťovna České spořitelny, a.s.

Výzkum PČS: Důvod pro změnu pojišťovny? Ušetřit 200 Kč měsíčně

O změně pojišťovny by klienti uvažovali, kdyby na pojistném měsíčně ušetřili 200 Kč. Lidé přitom za životní pojištění nejčastěji platí částku 600 Kč měsíčně. Více než polovina dotázaných věří, že jim smlouva životního pojištění vydrží minimálně do důchodového věku. Čtvrtina respondentů nemá přitom pojištění sjednané ani dva roky. To jsou výsledky výzkumu, který pro Pojišťovnu České spořitelny zpracovala společnost Ipsos.

„Češi vnímají životní pojištění jako produkt na celý život. Finanční motivaci ale berou jako dobrý důvod pro ukončení stávajícího pojištění a sjednání smlouvy jinde,“ říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Třetina z těch, kteří se již přepojistili, uvádí jako důvod lepší nabídku od finančního poradce.“

Čtvrtina dotázaných má životní pojištění sjednané méně než dva roky, necelá polovina více jak 5 let. Smlouvu nejčastěji sjednali s poradcem pojišťovny nebo s nezávislým finančním poradcem. Přímo na pobočce banky pojištění sjedná jeden klient z dvanácti. Češi vědí, kolik za pojištění platí, nejčastěji uvádějí částku 600 Kč měsíčně.

Výzkum pro Pojišťovnu České spořitelny realizovala společnost Ipsos pomocí on-line výzkumu na 1 017 respondentech ve věku 18 – 65 let.

Výstřižek

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny, a.s.

Facebook Twitter

Související články

04.08.2015Pojišťovna České spořitelny elektronicky podepisuje už rok – bez papíru sjednává více než 15 % smluv
30.06.2015Pojišťovna České spořitelny o měsíc prodlužuje akci zaměřenou na vážné životní situace
05.06.2015Deloitte pomohl Pojišťovně České spořitelny vyvinout systém pro odhalení pojistných podvodů
26.05.2015Pojišťovna České spořitelny odhalila pojistný podvod za miliony
16.02.2015Pojišťovna České spořitelny je v objemu předepsaného pojistného jedničkou životního pojištění
21.01.2015Pojišťovnictví v roce 2015: Pojišťovna České spořitelny

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.