Pojišťovny » UNIQA pojišťovna získala ocenění Czech Business Superbrands

UNIQA pojišťovna získala ocenění Czech Business Superbrands

16.3.2016, Pojišťovny, UNIQA pojišťovna

UNIQA pojišťovna získala ocenění Czech Business Superbrands

Obchodní značka UNIQA získala na základě vícekolového výběrového řízení ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru. Jde o jednu z celosvětově nejuznávanějších autorit v oblasti hodnocení brandů, která každoročně na základě jednotných kritérií a metodologie identifikuje nejlepší značky v oblasti B2C a také B2B v téměř devadesáti státech světa.

Získáním ocenění Czech Business Superbrands se UNIQA zařadila mezi absolutní elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje špičku v oboru pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky UNIQA Brand 2.0, která byla implementována v celém koncernu v roce 2014 a v rámci níž jsou kontinuálně uplatňovány další kroky a opatření.

Ocenění si nesmírně vážíme. Je důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o kvalitách české UNIQA mezi korporátními klienty. Titul je výjimečný tím, že hodnocení probíhá nezávisle a odborně. Je pro nás ctí, že experti zařadili UNIQA do výběru na základě obchodních dat a výsledků. Uspěli jsme i následně při rozhodování na základě dalších atributů, jako jsou známost, reputace, budování brandu, komunikace a inovace. To vše považujeme za mimořádný výsledek posilující naše sebevědomí a pozici na trhu,“ komentovat zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček.

Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.

Zdroj: UNIQA pojišťovna

Facebook Twitter

Související články

11.03.2016UNIQA pojišťovna posílila loni bezmála o pět procent
08.03.2016UNIQA pojišťovna přichází s novým pojištěním bydlení
29.02.2016UNIQA hledá pojistného matematika na životní pojištění
17.02.2016Počet škod klientů UNIQA pojišťovny vzrostl loni o tři procenta
16.02.2016UNIQA hledá vhodného kandidáta na pozici Oblastní ředitel pro oblast Zlín
16.02.2016UNIQA pojišťovna zařadila pojištění proti viru Zika

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.