Pojišťovny » Tiskové zprávy » Pojišťovna MetLife podpoří charitativní jízdu na kole dětem s Josefem Zimovčákem

Pojišťovna MetLife podpoří charitativní jízdu na kole dětem s Josefem Zimovčákem

3.6.2014, Tiskové zprávy, Metlife

Pojišťovna MetLife podpoří charitativní jízdu na kole dětem s Josefem Zimovčákem

MetLife pojišťovna se stala partnerem charitativní cyklotour s Josefem Zimovčákem. Akci s názvem „Na kole dětem“ pořádá nadační fond Josefa Zimovčáka a za cíl si klade podporu onkologicky nemocných dětí. Letos proběhne už pátý ročník, který bude slavnostně zahájen ve středu 4. června v Brně. První etapa následně odstartuje ve Znojmě, odkud cyklisté vyjedou na tour napříč celou Českou republikou. Příjezd do cíle Veřejné cyklotour 2014 je plánován na sobotu 14. června v Aši.

Dobročinná akce má 10 etap, měří 1 414 km a protíná 351 měst a obcí a i v letošním roce hlásá motto: „My, kdo máme štěstí, že jsme zdraví, musíme pomáhat těm, kdo ho mají méně“. „Akci na kole dětem s Josefem Zimovčákem vnímáme díky jejímu charakteru a sportovnímu rozsahu jako významný český charitativní projekt. I proto jsme se rozhodli stát se jejím partnerem. Navíc se zapojí i naši zaměstnanci a poradci, kteří se chystají vyrazit na jednotlivé etapy ve svých regionech,“ říká Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny.

Mezi aktivními účastníky cyklojízdy nebudou ani chybět významné osobnosti, úspěšní sportovci a známé tváře, například profesor Pafko a profesor Pirk. Během deseti červnových dnů cyklisté zavítají do mnoha měst a obcí a navštíví takřka všechny kraje České republiky. „Budeme velmi rádi, když se k naší cyklotour přidají další lidé, kteří chtějí pomáhat. Zapojit se může kdokoliv třeba i na jednu etapu, nebo celou trasu, vyzývá Martina Střížová, koordinátorka akce Na kole dětem.

Na kole dětem - nadační fond Josefa Zimovčáka

Na kole dětem – nadační fond Josefa Zimovčáka na podporu onkologicky nemocných dětí vznikl v roce 2010 jako benefiční součást mezinárodního sportovního projektu Na kole dětem. Cílenými aktivitami se snaží rozšířit možnosti solidarity, tolik potřebné finanční pomoci a podpory dětí v boji proti zákeřnému onemocnění. Svojí činností se především zaměřuje na sportovní aktivity a zajištění rekondičních pobytů, které usnadňují dětem a jejich rodičům překonávat traumata způsobená těžkou nemocí. Úzce spolupracuje s občanským sdružením Haima a nadačním fondem Krtek, které již řadu let podporují dětské onkologické kliniky fakultních nemocnic v Praze a v Brně.

Metlife pojišťovna

Zdroj: Metlife

Facebook Twitter

Související články

16.04.2014Dětské pojištění Kamarád nabízí zajímavé benefity pro děti i dospělé
09.04.2014MetLife pojišťovna se účastní mentoringového programu Equilibrium
15.08.2013MetLife pojišťovna pomáhá po povodních

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.