Pojišťovny » Tiskové zprávy » Mobilní aplikace poradci umožní náhled na pojistné smlouvy svých klientů

Mobilní aplikace poradci umožní náhled na pojistné smlouvy svých klientů

1.4.2014, Tiskové zprávy, Pojišťovna České spořitelny

Mobilní aplikace poradci umožní náhled na pojistné smlouvy svých klientů

Pojišťovna České spořitelny jako první pojišťovna na našem trhu spouští od 1. dubna revoluční mobilní aplikaci pro finanční poradce, PČS asistenta. Poradci se budou moci kdykoliv podívat na detail smlouvy svých klientů přes mobilní telefon nebo tablet. V aplikaci najdou také informace z pojišťovny, aktuální formuláře a kontakty na specialisty v oblasti životního pojištění.

„Klienti se mě často ptají, jaká rizika mají skutečně pojištěna, kolik si mají doplatit na daně nebo jak je to s likvidací jejich pojistné události. Teď jim dokážu odpovědět během pár minut, potřebuji k tomu mít jen mobilní telefon s nainstalovanou aplikací a znát tři vstupní údaje o klientovi,“ chválí si PČS asistenta Zdeněk Šulc, makléř INSIA VITA s.r.o. „Skvělé je, že u nově uzavíraných smluv vím o všech nedostatcích a mohu se rychle postarat o jejich nápravu, stejně užitečné je vidět seznam dlužníků pojistného.“

Mobilní aplikace PČS asistent je určena pro finanční poradce, kteří sjednávají smlouvy Pojišťovny České spořitelny. Aplikaci si nainstalují do chytrého telefonu nebo tabletu přes zabezpečené rozhraní serveru pojišťovny. Poradci mohou nahlížet do detailů smluv svých klientů, a to po zadání tří vstupních údajů, jména a příjmení klienta, jeho data narození nebo rodného čísla, čísla smlouvy nebo nabídky. K získání náhledu na smlouvu klienta v cizím kmeni poradce potřebuje znát jméno, příjmení, rodné číslo a číslo smlouvy klienta.

„PČS asistent dává možnost rychle reagovat na dotazy klienta, je to v podstatě mobilní kancelář otevřená 24 hodin denně. V aplikaci navíc poradce najde také veškeré formuláře, informace o stavu nově uzavíraných pojistek a aktuality z pojišťovny,“ popisuje mobilní aplikaci Libor Mánek ředitel úseku externích sítí Pojišťovny České spořitelny. „Jde o velmi sofistikovaný moderní nástroj, od kterého si slibujeme kvalitnější servis pro poradce a v konečném důsledku i pro samotné klienty.“

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny

Facebook Twitter

Související články

15.10.2013PČS rozšířila informace o pojistce v aplikaci SERVIS 24
05.10.2011On-line spravuje svoji pojistnou smlouvu již více než 50 000 klientů PČS
15.10.2012UNIQA pojišťovna nyní v chytrých telefonech kdykoli a kdekoli

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.