Pojišťovny » Tiskové zprávy » Interaktivní poradci posílí on-line komunikaci Slavia pojišťovny

Interaktivní poradci posílí on-line komunikaci Slavia pojišťovny

21.1.2015, Tiskové zprávy, Slavia pojišťovna

Interaktivní poradci posílí on-line komunikaci Slavia pojišťovny

Slavia pojišťovna spouští nový web, který jako první na českém pojišťovacím trhu představí službu interaktivního poradce. Web www.slavia-pojistovna.cz přinese přehlednější grafiku, nové technologie a uživatelsky přátelské prostředí s inovovanými on-line formuláři pro hlášení škod či zadání on-line plateb. Součástí nové internetové prezentace je také aktivní mapa 14 poboček a 80 kontaktních míst a další funkce, které uživatelům usnadní komunikaci s pojišťovnou.  

Unikátní Interaktivní poradce

Nová technologie umožňuje obousměrnou komunikaci, která v on-line prostředí dosahuje efektu srovnatelného s osobním setkáním klienta a odborníka pojišťovny. Interaktivní poradce s protistranou sdílí nejen obraz a zvuk, ale i jednotlivé grafické prvky, interaktivní formuláře nebo statistické údaje o parametrech pojištění. Technologie umožňuje, aby si pracovník pojišťovny přes obrazovku přečetl potřebné údaje z technického průkazu vozidla, dokončil klientem rozepsaný formulář nebo uzavřel smlouvu. Kontakt s interaktivním poradcem je osobnější a uživatelsky příjemnější než běžný telefonát do call centra.

„Komunikace v oblasti pojišťovnictví se z poboček pomalu přesouvá do on-line prostředí. Interaktivní poradce Slavia pojišťovny přinese každému možnost operativně konzultovat své dotazy k povinnému ručení z tepla svého domova, v době, kterou si sám zvolí a bez nutnosti předchozího sjednání schůzky,“ uvedl Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Jak se online setkat s interaktivním poradcem Slavia pojišťovny?

Po vstupu na www.slavia-pojistovna.cz  kliknete na tlačítko „INTERAKTIVNÍ PORADCE“. Následně se otevře informační stránka se spojením na  interaktivního poradce. Pro využití služby interaktivního poradce je třeba pouze standardní vybavení osobního počítače – mikrofon a webkamera. K této službě není nutná instalace jakýchkoliv programů. Interaktivního poradce Slavia pojišťovny můžete kontaktovat každý všední den od 9.00 do 16.00 hodin.

Instruktážní video INTERAKTIVNÍ PORADCE:

Nový web je přístupný v českém, anglickém, ruském a vietnamském jazyce a responzivní verzi pro mobilní zařízení. Slavia pojišťovna připravuje další rozvoj technologických řešení, která klientům zajistí komfortní přístup k jednotlivým službám.

Slavia pojišťovna

 

Zdroj: Slavia pojišťovna

Facebook Twitter

Související články

10.12.2014Jak se zabezpečit před zimou a prověřit pojištění vaší domácnosti
11.11.2014Čeští manažeři si konečně mohou sami pojistit odpovědnost
27.10.2014Vyplatí se pojistit i domácícho mazlíčka?
07.10.2014Slavia pojišťovna jako první představuje pojištění bezkrevní léčby širší veřejnosti
25.09.2014Vážných dopravních nehod přibývá. Blíží se rizikové období a řidiči by měli být opatrní
09.09.2014Pojištění odpovědnosti vám může ušetřit nepříjemné a hlavně nečekané výdaje
15.08.2014Pojištění živnostníků: odpovědnost za profesní chyby může stát i několik milionů

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.