Pojišťovny » Tiskové zprávy » INSIA strategickým partnerem ING pro malé a střední makléře

INSIA strategickým partnerem ING pro malé a střední makléře

19.5.2010, Tiskové zprávy, ING Životní pojišťovna N.V.

INSIA strategickým partnerem ING pro malé a střední makléře

Minulý týden oznámila ING životní pojišťovna novou strategii spolupráce s malými a středními makléřskými společnostmi. V souladu se zvyšováním efektivity a změnou podmínek na trhu, ING pro menší partnery nabízí jiný model spolupráce.

Malá či střední firma bude moci nadále s ING spolupracovat výhradně prostřednictvím strategického partnera. Jeho úlohou je výrazně zvýšit efektivitu distribučního modelu, což umožní ING snížit provozní náklady, vytvořit výhodnější produkty pro klienty a zároveň poskytnout atraktivní podmínky pro firmy v síti INSIA.   

 „Skutečnost, že si ING vybrala jako jednoho ze dvou aliančních partnerů makléřskou síť INSIA, jednoznačně potvrzuje úspěch našeho obchodního modelu. Spolupráce nezávislých společností v jednoduché organizační struktuře a využívání efektivního centra sdílených služeb je cestou, kterou se bude distribuce pojištění ubírat v budoucnu“ říká Ing. Petr Marek, předseda představenstva společnosti INSIA.

Stále větší počet makléřských firem využívá výhod vzájemné spolupráce v síti INSIA a i díky tomu byla  INSIA oceněna společností Deloitte jako nejrychleji rostoucí společnost v ČR v roce 2009. Růst INSIA je založen na jednoduchých pravidlech spolupráce a využití nejmodernější technologie, která zajišťuje náskok, který má INSIA před ostatními firmami na trhu. Vývoj provozního systému YETI probíhá nepřetržitě již více než 10 let a v letošním roce se připravuje spuštění nové verze.

Alianční spolupráce se dvěma strategickými partnery, z nichž jedním je právě INSIA, nám umožní dlouhodobě poskytovat malým a středním makléřům kvalitnější a efektivnější podporu. Touto organizační změnou jsme ukončili systematickou přípravu celé makléřské distribuce na brzké uvedení inovativního produktu investičního životního pojištění od ING na trh,“ komentuje situaci Jan Šíbal, ředitel makléřské distribuce ING.

Pro současné partnery ING má INSIA skutečně zajímavé podmínky. Jako jediný alianční partner ING má totiž velmi silnou pozici na trhu jak v občanském pojištění, tak v pojištění průmyslu a podnikatelů a díky tomu může svým členským firmám zajistit kvalitní podporu v celé šíři jejich pojišťovacích služeb.

Více o INSIA naleznete na www.UspesnyMakler.cz

 

Share/Bookmark

Zdroj: ING Životní pojišťovna N.V.

Facebook Twitter

Související články

12.05.2010ING posiluje makléřské distribuční kanály
26.04.2010Nový člen INSIA říká: „Chceme zkultivovat finanční trh“!
12.03.2010Insia Rakom: jak oslovit užší cílovou skupinu
11.03.2010Proč INSIA? 5 nových makléřů v tom má jasno!
13.01.2010Rekordní růst – INSIA hlásí 2x více členů!

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.