Pojišťovny » Tiskové zprávy » INSIA naděluje svým makléřům další technologickou „vychytávku“!

INSIA naděluje svým makléřům další technologickou „vychytávku“!

10.12.2014, Tiskové zprávy, INSIA

INSIA naděluje svým makléřům další technologickou „vychytávku“!

Společnost INSIA se při vývoji svého software, určeného speciálně pro potřeby pojišťovacích poradců a finančních zprostředkovatelů, věnuje i vývoji technologií, které nejsou až tak známé. Jedna z těch zajímavých byla představena na každoroční odborné konferenci INSIAFEST 2014 a právě nyní ji INSIA  dala k dispozici všem členům sítě.

Vývojový tým vždy pracuje na více úkolech a část své kapacity má vyhrazenu na speciální "tajné" projekty, které pomáhají společnosti držet si přední místo v technologických inovacích. I díky těmto projektům mohou makléři v síti INSIA využívat technologii INSIA ID, která umožní přihlásit se do všech aplikací s jedním heslem. Nemusí si tak pamatovat různá hesla nebo si je psát na lístečky a lepit na monitor.

Jedním z těch náročnějších úkolů bylo vytvoření speciální aplikace pro telefony Android, která makléři umožní zobrazit jméno volajícího i pokud jej nemá uloženo přímo v telefonu. Aplikace YETI disponuje sdílenou databází kontaktů, kterou tvoří tisíce členů sítě a tak můžeme příchozí hovor rychle porovnat a zobrazit, kdo makléři zrovna volá. Speciální možností je uložit si k hovoru poznámku, která se automaticky přenese do systému YETI. Makléř pak má informaci na jednom místě, přímo na kartě klienta. Aby to nebylo málo, dopředu naplánovaný hovor může být automaticky připomenut v nastavený den. Pokud se tedy během hovoru s klientem makléř domluví na dalším zavolání za týden a nastaví si datum, YETI mu následně hovor sám připomene přímo v telefonu a umožní rovnou klientovi zavolat.

Bezpečnost a soukromí našich makléřů jsou pro nás důležité a tak není žádný z hovorů automaticky ukládán. O tom co se do YETI uloží, rozhodne makléř sám, žádný z jeho odchozích ani příchozích hovorů v YETI, ani nikde jinde, není možné automaticky najít.

obrázek

Jsme přesvědčeni, že tato nová funkce pomůže makléřům v INSIA ještě lépe „držet“ slovo dané klientům i obchodním partnerům a přispěje tak ke kvalitním službám a dalšímu růstu jejích obchodů.

INSIA

Zdroj: INSIA

Facebook Twitter

Související články

04.01.2007Nový pojišťovací makléř INSIA v Lučenci
09.12.2014Mikulášské rozjímání Ivana Špirakuse a Petra Stuchlíka
18.11.2014Certifikované kanceláře INSIA – záruka kvality pro klienty
21.07.2014Za 4 roky silným partnerem sítě INSIA
30.06.2014S INSIA máte kontakty na pojišťovny vždy po ruce
23.05.2014INSIA si drží pozici v soutěži Pojišťovací makléř roku
19.05.2014INSIA překonala svůj rekord
28.04.2014INSIA vyvinula pro své makléře aplikaci YETI do mobilních telefonů

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.