Pojišťovny » Tiskové zprávy » FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň

FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň

8.4.2015, Tiskové zprávy, Pojišťovna ČS

FLEXI spouští jarní marketingovou kampaň

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští jarní marketingovou kampaň zaměřenou na komunikaci vážných životních situací. Novým reklamním spotem cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi a na internetu až do konce května.

 

„Komunikační koncept, ve kterém nenásilně upozorňujeme na vážné životní situace pomocí dvojsmyslů, se osvědčil. Proto opět používáme kontrast mezi pohodovou atmosférou spotu a dvojsmyslnými sděleními, které vedou k zamyšlení,“ představuje televizní spot Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Komunikujeme také mimořádnou akci, ve které novým klientům nabízíme dvojnásobné plnění v případě, že v budoucnu vážně onemocní boreliózou, klíšťovou encefalitidou nebo meningitidou. Akce platí pro smlouvy podepsané do konce června.“

 

 

Kampaň poběží od 6. dubna na obrazovkách televizí Nova a Prima. Paralelně se spotem je spuštěna také on-line komunikace na zpravodajských portálech (Novinky, iDnes, Aktuálně) i na odborných finančních serverech.

 

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna ČS

Facebook Twitter

Související články

02.04.2015ČPP startuje jarní kampaň s nabídkou cestovního pojištění
29.01.2015Startuje TV reklamní kampaň UNIQA pojišťovny
17.10.2014ČPP startuje podzimní kampaň „Nebezpečí číhá všude“
07.10.2014AXA spustila úspěšnou kampaň na životní pojištění s mimořádnou nabídkou plnění
24.09.2014UNIQA pojišťovna s novou reklamní kampaní
15.09.2014Česká pojišťovna spouští kampaň na nové životní pojištění Můj život
08.09.2014Allianz změnila pohled na volant a zahájila novou reklamní kampaň

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.