Pojišťovny » Tiskové zprávy » Europ Assistance předpokládá letošní obrat ve výši 115 milionů Kč

Europ Assistance předpokládá letošní obrat ve výši 115 milionů Kč

5.11.2014, Tiskové zprávy, Europ Assistance

Europ Assistance předpokládá letošní obrat ve výši 115 milionů Kč

Společnost Europ Assistance s.r.o., jedna z vedoucích asistenčních společností v ČR a SR představila řadu inovativních asistenčních služeb – AutoCare, PneuCare a IT asistenci.

Obrat společnosti se více než zdvojnásobil. V roce 2008 činil zisk 46,9 milionů Kč, očekáváný letošní obrat se předpokládá na 115 milionů. Výrazně se také zvýšil počet zemí, kde společnost zasahovala. „V roce 2008 to bylo 95 zemí, v loňském roce jsme zasahovali celkově v 159 zemích. Tento faktor nesouvisí pouze s růstem tržního podílu naší společnosti, ale také s významnými změnami v preferencích českých občanů pro jejich cesty do zahraničí. Ti nyní cestují skutečně do celého světa.“

Situace na asistenčním trhu se oproti roku 2008 značně změnila. K dominantním sektorům Cestovní a Automobilové asistence přibyl sektor Domácnost a rodina a sektor Zdraví. Především v domácí asistenci zaznamenala Europ Assistance dynamický růst a nyní obsluhuje více než milion pojistek právě v oblasti domácí asistence.

V oblasti cestovní asistence zaznamenala Europ Assistance nárůst počtu případů z 6 755 na 11 563, tedy téměř na dvojnásobek. Trend lze pozorovat především v asistenci ke zpožděným či ztraceným zavazadlům, kde se výskyt více než zešestinásobil na 953 případů v roce 2013. Stejně tak rapidně narostl počet případů pojištění odpovědnosti, a to z 37 na 218. Z pohledu navštěvovaných zemí je největší nárůst případů v Turecku.

Novinky v produktech

Novinkou v oblasti asistence pro řidiče, je možnost sjednat si službu AutoCare ve svém servisu. Výsledkem je, že v případě incidentu a nutnosti odtahu automobilu je pak odtažen právě do tohoto servisu, a to prakticky odkudkoliv z celé Evropy. Limit asistenčního zásahu je nastaven na 75 000 Kč.

Další novou asistenční službou pro řidiče je PneuCare, která zajistí vše potřebné v případě defektu pneumatiky, jako je zajištění výměny pneumatiky na místě, odtah vozidla do nejbližšího pneuservisu, úhradu opravy pneumatiky, nebo úhradu pneumatiky v případě neopravitelného poškození.

Novou službou určenou pro obchodní partnery je IT asistence. Europ Assistance pak těmto klientům zprostředkovaně zajistí vzdálenou asistenci k PC, telefonickou asistenci, obnovu dat z PC, paměťových karet a dalších médií a konzultace při nastavení televizoru, přehrávače či mobilu.

Europ Assistance

Zdroj: Europ Assistance

Facebook Twitter

Související články

25.02.2014Více než milion pojistek v oblasti domácnosti kryjí asistenční služby od Europ Assistance
15.11.2013Europ Assistance: 50 let ve faktech a číslech
16.12.2013Základ asistenčních služeb – operátor call centra
11.11.2013Europ Assistance: 50 let ve službách zákazníků
19.02.2013Europ Assistance v roce 2012
16.05.2012Europ Assistance kontrolovala kvalitu zdravotních zařízení v Egyptě

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.