Pojišťovny » Tiskové zprávy » Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz

Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz

22.12.2014, Tiskové zprávy, Allianz a.s.

Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz

Škodní události nebývají ničím příjemným, natož pak humorným, do záznamů o jejich průběhu se však někdy dostanou opravdové „perličky“. V žádném případě nechceme znevažovat nesnadné životní situace lidí, kteří nám zaslali uvedená vyjádření, ale věříme, že jejich formulace zlepší den i vám.

 

 

Co přinesl letošní rok klientům našeho autopojištění?

„Dnes ráno jsem si všiml poškození svého vozidla – jde o poškození všech dílů kromě střechy.“

„Jedu a najednou srnka. Prostě se tam objevila.“

„Couval jsem a svým zadkem jsem narazil do zadku toho auta. Při parkování.“

„Vyjížděly jsme obě z parkovacího místa a senzor vzdálenosti v mém voze zareagoval až při nárazu do vozidla poškozené.“

„Prostě mi to najednou ulítlo a došlo ke kolizi s obrubníkem.“

„Po příchodu do garáže jsem zjistila, že je kompletně vysypané zadní sklo. Zřejmě vada materiálu.“

 

A kdo by si myslel, že s přibývajícími léty ubývá chuti usednout za volant, mýlil by se. Svědčí o tom letošních několik nehod seniorů, které naštěstí neměly tragické následky. 

Do letošního května jezdila po Praze bez větších problémů a nehod seniorka narozená v roce 1921. Než se ve čtvrti, kudy pravidelně jezdila, „narodila“ objížďka. Když nehodu hlásila, uvedla: „Potřebovala jsem se dostat ze Žižkova do Karlína, ale byla tam neznámá uzavírka. Ani nevím jak, najednou jsem se dostala do protisměru a ač jsem se protijedoucím autům snažila vyhnout, ve dvou případech se to nepovedlo.“

Nehodu za druhou, o čtyři roky mladší seniorku, nahlásila její vnučka: „Jak se to stalo, nevíme a ani babička se na nic před nehodou nepamatuje. Projela autobusovou zastávkou a i s autem skončila v poli. Ale nikdo tam nestál, takže určitě neměla v úmyslu svézt někoho známého.“

 

Ale nehody se nestávají jen při jízdě autem…

„Můj vlastní kocour mě bez předchozího varování načůral do velkého počítače, trefil se přesně přes větrací otvor s ventilátorem na základovou desku a grafickou kartu. Oboje vyzkratoval tak, že již nefungují a nikdy fungovat nebudou. Zatím jsem vyměnila bednu na PC, základovou desku a grafickou kartu. Ostatní součástky, ač nevoní, fungují.“

„Nejde o škodu. Žádám pouze o příspěvek na pořízení nového spotřebiče – na sporáku mi nefungují dva hořáky. Stačily by 3000 Kč. Děkuji.“

Zdroj: Allianz a.s.

Facebook Twitter

Související články

19.12.2014Hlášky a perličky z pojišťoven – ČPP a Kooperativa
19.12.2014Jízda na praseti a vykloubené rameno? Proč ne!
18.12.2014PČS: Kuriózní i úsměvná hlášení pojistných událostí
16.12.2014Při návratech z večírků pozor! Alkohol může zkrátit lecos, i výši odškodného.

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.