Pojišťovny » Tiskové zprávy » ČPP nabízí novou internetovou službu MojeČPP

ČPP nabízí novou internetovou službu MojeČPP

1.12.2009, Tiskové zprávy, ČPP

ČPP nabízí novou internetovou službu MojeČPP

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) informuje o zavedení nové internetové služby pod názvem MojeČPP. Novinka přináší klientům možnost, jak zjistit rychle a bez návštěvy pobočky informace o uzavřených pojistných smlouvách a likvidovaných škodách, včetně provádění on-line hlášení změn či zaslání chybějících dokladů.


Česká podnikatelská pojišťovna se stálými inovacemi snaží vyhovět požadavkům svých klientů nejen v oblasti nabídky pojistných produktů, ale také v oblasti služeb. S cílem urychlit a zjednodušit klientům přístup k informacím o sjednaných smlouvách nebo stavu nahlášené škody je od 1. prosince 2009 uvedena do provozu nová internetová služba MojeČPP. Aplikace je dostupná přímo na adrese www.mojecpp.cz nebo z webových stránek ČPP v sekci ČPP online. Bez obtíží lze náhled zobrazit i na displeji mobilních telefonů novější generace.

 
Základní informace o sjednané pojistné smlouvě se objeví po vložení identifikačních údajů klienta (číslo smlouvy a rodné číslo/IČ). Aplikace umožňuje zobrazit data o stavu pojistné smlouvy, předmětu pojištění a přehled o platbách. Online  lze provádět  změny  osobních údajů, kontaktních údajů (telefonní čísla, e-mail) a dat o pojištěném vozidle. Možnost náhledu zahrnuje smlouvy týkající se pojištění vozidel, majetku a odpovědnosti občanů a smlouvy životního pojištění.


Nová služba dále umožňuje klientovi pohodlně zjistit, jak postupuje likvidace nahlášené škody. K dispozici je aktuální přehled o celém průběhu řešení škody - od její registrace pojišťovnou a stavu požadovaných dokladů, přes postupnou likvidaci škody až k samotnému uzavření případu. Tyto informace se zobrazí po zadání čísla škodní události a data vzniku. Klient může prostřednictvím služby MojeČPP vkládat požadované dokumenty nutné k vyřízení škody, což urychlí následné vyplacení škody.


„Spuštění služby MojeČPP k 1. prosinci letošního roku je malým vánočním dárkem pro naše klienty,“ uvádí vedoucí projektu Silvie Waisserová. „Věřím, že nová služba MojeČPP je prvním krokem v oblasti takzvaného internetového pojišťovnictví“, dodává. V porovnání s obdobnými službami nabízenými na trhu je uživatelsky přívětivější a přináší větší rozsah informací o smlouvách a škodách, včetně online podpory změn.


Zprovoznění aplikace představuje další zvýšení efektivity a zlepšení poskytovaných služeb, které tak v každém ohledu splňují požadavky kladené klienty na moderní a kvalitní pojišťovnu.

ČPP


 

Share/Bookmark

Zdroj: ČPP

Facebook Twitter

Související články

04.06.2009ČPP: v 1.Q 2009 nejdynamičtěji rostoucí pojišťovna
01.10.2009Českou podnikatelskou pojišťovnu nově zastupuje EURO RSCG
01.09.2009ČPP překonala hranici 900 000 pojištěných vozidel
23.04.2009VIG hlásí solidní výsledky pojistného na klíčových trzích
03.02.2009ČPP je na špičce v nárůstu pojištěných vozidel
16.12.2008ČPP pomáhá řešit nepojištěná vozidla od 1. 1. 2009

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.