Pojišťovny » Tiskové zprávy » Češi mají problém se splácením půjček, za každého třicátého dluhy hradí pojišťovna

Češi mají problém se splácením půjček, za každého třicátého dluhy hradí pojišťovna

16.10.2014, Tiskové zprávy, Pojišťovna České spořitelny

Češi mají problém se splácením půjček, za každého třicátého dluhy hradí pojišťovna

Češi mají již několik let problém se splácením půjček, alespoň jednou za dobu pojištění hradí Pojišťovna České spořitelny splátky za každého třicátého klienta. Nejkritičtější z pohledu (ne)schopnosti splácet půjčky byl rok 2013, letos se situace mírně zlepšuje. Pojišťovna za klienty nejčastěji hradí pravidelné splátky v době dlouhodobé pracovní neschopnosti, nejvyšší částky vyplácí za úmrtí klientů.

„Pojištění schopnosti splácet k nějakému typu půjčky (kromě produktů, u kterých je pojištění povinné) si sjedná pouze jeden klient zetří,“upozorňuje na neopatrnost klientů Petr Kohoutek,ředitel úseku pojištění Pojišťovny České spořitelny. „Přitom každý třicátý pojištěný se za dobu splácení dostane do platebních nesnází. Klient a jeho blízcí se nemusí bát, že přijdou o střechu nad hlavou, pojišťovna za ně uhradí i milionové dluhy.“

Pojišťovna České spořitelny nejčastěji za klienty hradí splátky v době jejich dlouhodobé pracovní neschopnosti, v průměru za jednoho klienta zaplatí 10 300 Kč. Nejvíce peněz pojišťovna vydá při jednorázovém doplacení dluhu ve chvíli, kdy klient zemře, a to v průměru 103000 Kč za jednoho klienta.Pojišťovna v roce 2013 uhradila 214700 000 Kč za 11 000 klientů, v letošním roce překročení těchto čísel neočekává.

Pojištění schopnosti splácet je součástí různých typů úvěrů, hypoték, kreditních karet a Osobního účtu České spořitelny. Klienti mohou v základních variantách získat pojištění pro případ smrti z jakýchkoliv příčin, invalidity 3. stupně a pojištění pracovní neschopnosti, v rozšířeném krytí také pojištění případné ztráty zaměstnání. Sjednaná pojistná částka odpovídá výši dluhu, popřípadě výši měsíční splátky půjčky.

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny

Facebook Twitter

Související články

14.10.2014Petr Procházka: Lidé si už uvědomují důležitost životního pojištění
30.09.2014Pojišťovna České spořitelny umí sjednat životní pojištění s digitálním podpisem
15.09.2014Pojistěte si invaliditu – z FLEXI životního pojištění můžete dostat dvakrát víc
29.08.2014Nové trendy v úrazech dětí: Trampolíny a pády z koňského sedla
23.07.2014Pojišťovna České spořitelny má pro klienty na bonusech připraveno 565 milionů korun
01.07.2014Nadace Jedličkova ústavu dostane 430 000 Kč na tranzitní program S FLEXI do života

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.