Pojišťovny » Tiskové zprávy » AXA: Téměř 24 tisíc smluv za první rok neživotního pojištění

AXA: Téměř 24 tisíc smluv za první rok neživotního pojištění

13.10.2009, Tiskové zprávy, AXA

AXA: Téměř 24 tisíc smluv za první rok neživotního pojištění

Během prvního roku od svého vstupu na český trh neživotního pojištění uzavřela AXA pojišťovna se svými klienty 23 711 smluv. AXA pojišťovna nabízí pojištění motorových vozidel Auto (povinné ručení a havarijní pojištění) a pojištění domácností a nemovitostí s názvem Domov. Celkové předepsané pojistné přesáhlo 70 milionů korun, z toho 85 % připadá na povinné ručení.

„Výsledky v oblasti neživotního pojištění hodnotíme jako velmi dobré,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA. “Úspěšné je zejména pojištění Auto, které zahrnuje povinné ručení a havarijní pojištění. Z necelých 24 tisíc smluv neživotního pojištění (včetně těch, které klienti získali jako bonus zdarma) jich na produkt Auto připadá téměř 18 tisíc. Díky intenzivní marketingové kampani se nám podařilo veřejnost seznámit s jeho hlavními výhodami – širokou škálou asistenčních služeb a stanovením pojistného u povinného ručení dle výkonu motoru, což pojistné u některých typů aut výrazně zlevňuje.“

V rámci pojištění Auto bylo uzavřeno 17 965 smluv, z toho více než 13 tisíc tvoří povinná ručení, zbytek havarijní pojištění. Nemovitost či domácnost si u pojišťovny AXA pojistilo 2 873 klientů, kteří zároveň jako bonus bezplatně získali i související pojištění odpovědnosti.

Předepsané pojistné dosáhlo u povinného ručení téměř 60 milionů korun, u havarijního pojištění přesáhlo 6 milionů korun. „Klientům s pojištěním Auto jsme již vyplatili pojistná plnění za více než 13 milionů korun,“ doplnil Marek Zeman.

AXA pojišťovna vstoupila na trh neživotního pojištění v září 2008. Klientům nabízí pojištění automobilů, domácností a nemovitostí.

Auto

Pojistný produkt Auto zahrnuje povinné ručení a havarijní pojištění. Klient k němu automaticky získává asistenční služby, které může využít nejen při pojistné události (nehoda, živelní událost, odcizení), ale i při jiných nesnázích, například když píchne pneumatiku či mu dojde během jízdy palivo. U povinného ručení se na rozdíl od jiných pojišťoven výše pojistného určuje podle výkonu motoru, a ne podle objemu válců. U některých typů vozidel, zejména s dieselovými motory, to přináší výrazné úspory na pojistném.

Domov

Domov je pojistný produkt, který chrání dům, byt a domácnost proti škodám způsobeným živelními událostmi, krádeží vloupáním nebo loupežným přepadením, vandalismem a poškozením nebo zničením stavebních součástí. Jeho výhodou je unikátní sleva za bezeškodní průběh ve výši meziroční inflace, minimálně 3%, spojená s valorizací pojistného krytí. Pojistná hodnota majetku tak každý rok stoupá, ale cena za pojištění klesá. Klient rovněž získá zdarma pojištění odpovědnosti a asistenční služby v domácnosti.

AXA

 

Share/Bookmark

Zdroj: AXA

Facebook Twitter

Související články

30.09.2009S AXA kartou lze nakupovat dvakrát výhodněji
08.09.2009AXA představuje nové investiční životní pojištění
03.09.2009AXA již 10 let pomáhá v boji proti náhlým úmrtím novorozenců
19.08.2009AXA penzijní fond za první pololetí se ziskem
06.08.2009AXA Group: čistý zisk přes 1,3 miliardy eur

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.