Pojišťovny » Startuje TV reklamní kampaň UNIQA pojišťovny

Startuje TV reklamní kampaň UNIQA pojišťovny

29.1.2015, Pojišťovny, UNIQA

Startuje TV reklamní kampaň UNIQA pojišťovny

Od začátku února poběží další vlna reklamní kampaně UNIQA pojišťovny s podtitulem Myslete na štěstí srdcem. Cílem celoevropské kampaně koncernu UNIQA Insurance Group, která odstartovala první vlnou už loni na podzim, je podnítit zájem o aktuální témata našeho života a hlavně o aktivní přístup. Součástí je i nový korporátní slogan Myslete UNIQA. Poprvé bude v televizi u nás nyní k vidění nejen imageový, ale také produktově laděný spot.

Smyslem nové reklamy je motivovat veřejnost, klienty i zaměstnance, aby usilovali o osobní štěstí a životní radost. Někdy to není snadné, protože takové pocity nepřijdou samy od sebe. Vždycky platí, že za naše štěstí i spokojenost jsme zodpovědní především sami. Nezřídka je zapotřebí odvaha ke změně, otevřená mysl nebo dokonce osobní statečnost. UNIQA pojišťovna chce být oporou všech, kteří jsou ochotni vzít svůj život do vlastních rukou, a vytvářet pro ně zázemí pro případ nepříznivých situací.

„Nikoho nesoudíme, nementorujeme. Ale jsme pozitivní a chceme předat povzbuzení těm, kteří jsou připraveni o svoji radost zabojovat,“ popisuje smysl kampaně Eva Svobodová, manažerka marketingu a PR UNIQA pojišťovny.

Už loni na podzim přišla UNIQA v rámci nové komunikační strategie s image TV spoty v délce 40 a 30 sekund. Z uskutečněného testu kampaně vyplynulo několik zásadních doporučení, která byla zohledněna pro jarní vlnu TV kampaně: byly vybrány sekvence, které si veřejnost pamatovala lépe, a pro ještě lepší přiřazení spotu značce bylo doplněno logo do celé stopáže. Voiceover v podání Michala Dlouhého a hudba byly vzhledem k velmi pozitivnímu přijetí od diváků ponechány beze změny.

Na kratší imageovou vlnu naváže v únoru i produktově laděný TV spot. Je zaměřený na životní pojištění a váže se k jedinečnému benefitu na českém pojistném trhu – speciální akční prémii při narození dvojčat, trojčat a vícečat. Je prokázané, že počet vícečetných porodů v posledních letech významně stoupá. To souvisí zejména se stále se zvyšujícím věkem rodiček, který již překročil 30 let. Ve věku nad 30 let je přitom každý čtyřicátý porod vícečetný, zatímco u mladších žen je to každý šedesátý. Hlavní roli v tomto trendu hraje asistovaná reprodukce.

 

 

 

 

Srdcem kampaně Myslete na štěstí srdcem je speciální microsite myslete.uniqa.cz. Na ní se veřejnost nejen dozví o smyslu a pozadí celé kampaně, ale současně může k popisovaným tématům doplnit svůj komentář nebo zkušenost, hlasovat pro vybraná témata a navrhnout další náměty.

TV spoty pocházejí z dílny rakouské agentury Springer & Jacoby. Na přípravě kampaně a její lokální české adaptaci spolupracuje UNIQA pojišťovna s kreativní agenturou FCB Prague. Nákup médií obstarává agentura Mindshare.

UNIQA

Zdroj: UNIQA

Facebook Twitter

Související články

07.01.2015UNIQA přináší nové pojištění pro živnostníky a podnikatele BALPO
26.11.2014Černými dny klientů UNIQA pojišťovny v týdnu bývají pondělí a pátek
25.11.2014UNIQA přináší nové pojištění odpovědnosti pro vrcholové manažery
24.09.2014UNIQA pojišťovna s novou reklamní kampaní
22.09.2014Martin Žáček: Regulace ano, ale…
07.08.2014UNIQA: pojistných podvodů přibylo, roste ale i úspěšnost odhalení
17.07.2014UNIQA znovu optimalizovala a zprůhlednila Rizikové životní pojištění

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.