Pojišťovny » Průzkum AIG: roste počet makléřů, kteří by pojišťovnu doporučili

Průzkum AIG: roste počet makléřů, kteří by pojišťovnu doporučili

2.12.2014, Pojišťovny, AIG

Průzkum AIG: roste počet makléřů, kteří by pojišťovnu doporučili

Pátý ročník průzkumu spokojenosti pojišťovny AIG mezi klienty a makléři NPS (Net Promoter Score), se i letos zaměřil na zpětnou vazbu k službám a poskytovanému servisu pojišťovnou AIG. Podle průzkumu meziročně pojišťovně vzrostl počet makléřů, kteří by pojišťovnu doporučili kolegům a obchodním partnerům.

Letošního průzkumu pojišťovny AIG se zúčastnilo 77 respondentů z řad makléřů a klientů pojišťovny. Hodnocení bylo realizováno na škále 0 – 10 bodů, kde 10 je nejvyšší známka. Na klíčový dotaz: „Doporučili byste pojišťovnu AIG svým kolegům a obchodním partnerům?“, získala pojišťovna i v letošním roce vysoké hodnocení. Makléři udělili průměrnou známku 9 a klienti 8.8 bodů. U makléřů oproti loňskému roku pojišťovna získala kladnější ohodnocení.

AIG zároveň v klientském průzkumu označilo nejvíce, 31% procent respondentů, jako nejlepšího mezinárodního poskytovatele pojištění na českém trhu. V této oblasti je největší předností AIG její zkušenost v oblasti mezinárodního pojištění. Zároveň je oceňována hloubka znalostí o mezinárodním pojištění u zástupců pojišťovny v ČR.

Pro AIG slouží průzkum nejenom k získání informací, v jakých oblastech si klienti cení služeb pojišťovny, ale i jako zpětná vazba, kde klienti vidí ve srovnání s konkurencí možnosti zlepšení. Z letošního průzkumu vyplývá, že nejvíce si klienti cení profesionálního přístupu a odbornosti při uzavírání pojištění nebo rozsahu produktové nabídky. Prostor ke zlepšení nebo růstu vidí klienti například v rozsahu specifických rizik přijímaných do pojištění.

Vzhledem k celoevropskému rozsahu průzkumu NPS získala pojišťovna AIG možnost srovnávat jednotlivé trhy a trendy v požadavcích klientů na pojištění. Celkem AIG získala téměř 3000 zpětných vazeb. „Průzkum NPS nám zajišťuje každoroční zdroj informací, v jakých segmentech máme zlepšit spolupráci s našimi partnery, abychom se udrželi na špičce mezi pojišťovnami“, uvedl Patrick Mahieu, vedoucí organizační složky pojišťovny AIG Europe Limited, organizační složka pro Českou republiku.

AIG

Zdroj: AIG

Facebook Twitter

Související články

05.08.2014AIG vykázala za druhé čtvrtletí 2014 čistý zisk ve výši 3,1 miliardy dolarů  
25.07.2014Příčinou obou pádů letadel bylo pravděpodobně špatné počasí
23.06.2014Erik Macalík je novým obchodním ředitelem AIG
19.06.2014AIG uvadí vylepšené krytí obchodního vlastnictví
12.06.2014Počítačová kriminalita stojí světovou ekonomiku devět biliónů ročně
14.04.2014AIG nabízí unikátní pojištění únosu, vydírání a krizových situací
31.03.2014AIG: Customer Service Group Administrator

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.