Pojišťovny » Přes klientský portál MojeAllianz mohou lidé ovládat své smlouvy na dálku. Je jich už 65 tisíc

Přes klientský portál MojeAllianz mohou lidé ovládat své smlouvy na dálku. Je jich už 65 tisíc

19.6.2015, Pojišťovny, Allianz

Přes klientský portál MojeAllianz mohou lidé ovládat své smlouvy na dálku. Je jich už 65 tisíc

Máte nové příjmení, adresu, nebo potřebujete nahlásit jinou změnu? Klienti Allianz to mohou udělat přes portál MojeAllianz, který již téměř tři roky zajišťuje svým uživatelům detailní přehled o pojistkách a platbách, včetně kontaktů na poradce. Z hlediska bezpečnosti jde samozřejmě o pečlivě zabezpečený přístup, podmíněný registrací a příslušnými vstupními údaji, takže žádný únik dat nehrozí. Navíc celkové uspořádání portálu je velmi jednoduché a návodné.

„Mnoho věcí se dá vyřizovat po telefonu, ale všichni víme, že jasný písemný přehled, dostupný nonstop, žádný telefonní hovor nahradit nedokáže. Proto máme aplikaci MojeAllianz,“ vysvětluje Václav Hrubý ze CRM Allianz pojišťovny. Takže pokud se klienti rozhodnou zkontrolovat své pojistky a ujistit se o tom, že jsou správně nastavené a zaplacené, případně se chtějí podívat, kdy konkrétně mají splatnost, mohou to udělat kdykoli a odkudkoli, stačí jim k tomu pouze internetové připojení.

„A je jich čím dál víc. Zatímco koncem roku 2012 bylo necelých 6 tisíc registrovaných, dnes je jejich počet více než desetinásobný a každý měsíc přibývají až čtyři tisíce nových klientů a klientek. Mezi novými uživateli totiž roste zastoupení žen, aktuálně jich je kolem 36 procent,“ doplňuje Libor Marek, který má portál MojeAllianz na starosti.

Nejčastěji zastoupenou věkovou kategorií jsou lidé ve věku 35 – 40 let – 18 %, zhruba po 15 % pak mají klienti ve věku od 30 do 35 let a od 40 do 45 let. Lze tedy říci, že zhruba polovina klientů je ve věku 30 – 45 let. Ale ani senioři nad 60 let se nenechají zahanbit, s počítačem jich kamarádí více než desetina.

„Portál využívají zejména pojištění z Prahy, Brna a dalších větších měst, ale postupně přibývají i ti z menších obcí. Nejčastěji mají sjednáno životní pojištění nebo penzijní připojištění a k nim průměrně další jednu až dvě smlouvy. Výjimkou však nejsou ani majitelé šesti a více smluv,“ dodává Václav Hrubý.

Zajímavostí je, že lidé myslí na své pojištění nejvíc začátkem týdne, nejvíce se jich přihlašuje vždy dopoledne mezi 9. – 11. hodinou, a to od pondělka do středy, přičemž první pracovní den jednoznačně vede. Zhruba 40 % pojištěných si smlouvy kontroluje minimálně jednou měsíčně, mnohdy i častěji.  A co klienti přes portál mění? Většinou osobní a kontaktní údaje, platí pojistné, odesílají dotazy, nebo si prohlížejí výpisy, naopak nejméně často mění frekvenci placení, či svého poradce.

Portál www.mojeallianz.cz je určený nejenom klientům Allianz pojišťovny, ale i Allianz penzijního fondu a umožňuje rovněž on-line platby kartou. Aktuálně až do 30. černa 2015 probíhá pro nově registrované uživatele soutěž o zajímavé ceny – stačí se jen zaregistrovat, a po vyřízení přístupových hesel klientský portál alespoň jednou navštívit. Více o soutěži najdete na www.allianz.cz/soutez

Zdroj: Allianz

Facebook Twitter

Související články

11.06.2015Cesta ze zahraničí domů pod dozorem bílých plášťů? Loni ji zažilo 117 klientů Allianz
02.06.2015Allianz spouští nové životní pojištění Rytmus risk bez absurdních poplatků
26.05.2015Asistenční služby Allianz řeší nejčastěji zabouchnuté dveře, vyhánějí ale i z domů krysy a potkany
07.04.2015Klienti Allianz ušetřili za volání přes 2,5 milionu korun

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.