Pojišťovny » PČS získala Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu

PČS získala Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu

26.10.2015, Pojišťovny, PČS

PČS získala Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu

Pojišťovna České spořitelny vyhrála soutěž portálu ChytryHonza.cz o největšího inovátora ve finančním sektoru v kategorii pojišťovnických služeb. Svým vítězstvím ve vysoce konkurenčním prostředí IT technologií potvrdila pozici inovátora a lídra v této oblasti, na poli pojišťovnictví. Cenu pokroku 2015 za on-line dodatky s možností biometrického podpisu si zástupci pojišťovny převzali ve čtvrtek 22. října v pražském multikulturním prostoru Royal, kde se konalo slavnostní vyhlášení prvního ročníku.

On-line dodatky zjednodušují celý proces sjednání změny v pojistné smlouvě. Nově poradce vyplňuje pouze změněné údaje, protože ostatní potřebná data se automaticky načtou. Poradce se díky automatickému přepočítání pojistného hned dozví novou výši pojistného po změně, a tak ji může ihned sdělit klientovi. Nástroj také urychluje celý proces a snižuje chybovost i počet schůzek potřebný k uzavření obchodu. „Chceme využívat moderních technologií k tomu, abychom zlepšili péči o stávající klienty a zvýšili efektivitu práce poradců. Investujeme do této oblasti nemalé prostředky, a proto mě velice těší, že jsme Cenu pokroku 2015 získali,“ komentuje vítězství v soutěži Libor Mánek, ředitel úseku externích sítí Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „On-line dodatky jsme spustili do ostrého provozu 1. srpna 2015, a jsou tedy u nás novinkou. Již po tak krátké době můžeme konstatovat, že všechna naše očekávání se naplňují. Ohlasy našich obchodních partnerů a poradců jsou více než pozitivní.“

Možnost využití technologie biometrického podpisu spolu s on-line dodatkem umožňuje sjednat změnu ve smlouvě plně v digitální podobě, což urychluje její zpracování, přispívá k vyšší bezpečnosti dokumentů a šetří čas i papír. „Sjednávání smluv pomocí digitálního podpisu jsme zavedli již před více než rokem, a byli jsme tak jedna z prvních pojišťoven na českém trhu, která tuto technologii poradcům i klientům nabídla. Od srpna jsme umožnili digitálně podepisovat i tuto vítěznou novinku – on-line dodatky FLEXI životního pojištění,“ dodává Libor Mánek.

Pojišťovna České spořitelny poskytuje poradcům i další užitečné aplikace – SmartClient, mobilní aplikace PČS asistent a softextranet na www.aplikaceflexi.cz, díky kterým si snadno zjistí informace o pojistných smlouvách klientů nebo namodelují a sjednají nabídky.

Pojišťovna České spořitelny

 

Zdroj: PČS

Facebook Twitter

Související články

15.09.2015Tomáš Vaníček o strategii PČS: "Kruh se uzavírá"
19.08.2015Výzkum PČS: Důvod pro změnu pojišťovny? Ušetřit 200 Kč měsíčně
10.06.2015Výzkum PČS: Polovina dětí vůbec nesportuje, přesto je rodiče častěji pojistí na úraz než na nemoc
22.05.2015Pojišťovna roku 2014 v kategorii životní pojištění? PČS a její FLEXI
21.04.2015Výzkum PČS: V nepříznivých životních situacích spoléháme na životní pojištění víc než na partnera
13.04.2015PČS hlídá kvalitu a nekvalitním zprostředkovatelům uděluje červené karty [Aktualizováno]
05.03.2015Výzkum PČS – Nejsilnější motivy pro sjednání životního pojištění: narození dítěte a vážná událost v
15.04.2015Rozhovor s Petrem Procházkou z PČS: Zpětná vazba od partnerů posouvá FLEXI správným směrem

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.