Pojišťovny » ČPP startuje jarní kampaň se soutěží o 6 osobních vozů

ČPP startuje jarní kampaň se soutěží o 6 osobních vozů

11.4.2016, Pojišťovny, ČPP

ČPP startuje jarní kampaň se soutěží o 6 osobních vozů

Česká podnikatelská pojišťovna startuje novou kampaň s mottem „Když výhra, tak pořádná!“, jejíž součástí bude velká soutěž o šest osobních vozů, každý v hodnotě čtvrt milionu korun. 

 

Snažíme se být inovativní a každý rok chceme naše klienty něčím překvapit a potěšit. Letos mohou získat s novou pojistnou smlouvou šekovou bankovku opravňující ke slevě při sjednání některého z dalších produktů naší nabídky. Především si však mohou zasoutěžit a vyhrát jeden z šesti vozů značky Škoda,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu.

Soutěž bude probíhat od dubna do konce června. Klíčky od nového vozu může získat ten, kdo si u ČPP sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1 800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Do konce srpna vyhodnotí odborná porota ty nejlepší návrhy a výsledky zveřejní na internetových stránkách ČPP. Výherci budou kontaktováni telefonicky a v průběhu září proběhne předání cen.

Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější online podporu. Nechali jsme vyrobit také rozhlasový spot a nově využijeme reklamních ploch na telefonních kabinách, ve vagonech pražského metra a v prostorách vlakových nádraží v celé ČR,“ doplňuje Kolaříková.

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, TV Maxu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Věříme, že rozšíření marketingového mixu o nové komunikační kanály pomůže efektivněji oslovit naši cílovou skupinu a podpořit naši image univerzální pojišťovny. Nabízíme klientům jedinečnou šanci. Štěstí je třeba jít naproti, a čím více pojištění si sjednají, tím větší šanci mají na výhru,“ dodává Kolaříková. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.

 

Zdroj: ČPP

Facebook Twitter

Související články

23.02.2016O Pojištění poruchy vybraných autodílů s Milošem Velíškem z ČPP
27.01.2016Renova od ČPP vás ochrání před mnohatisícovými výdaji za opravu vozu
23.12.2015Pojistná hlášení roku 2015: ČPP a kousající cestující
14.12.2015Pojištění trvalých následky úrazu zaznamenala nejvíce i ČPP
02.12.2015ČPP: Nové rizikové pojištění, které pamatuje i na teroristické útoky
03.11.2015Ochranu před bankrotem firmám zajistí novinka MaxiON od ČPP
06.10.2015ČPP startuje podzimní kampaň a rozdává dárky a slevy

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.