Pojišťovny » AXA: Asistenční služba pomáhá chránit před nekvalitními lékařskými zákroky v zahraničí

AXA: Asistenční služba pomáhá chránit před nekvalitními lékařskými zákroky v zahraničí

19.2.2015, Pojišťovny, AXA

AXA: Asistenční služba pomáhá chránit před nekvalitními lékařskými zákroky v zahraničí

Využívání asistenčních služeb poskytovaných k cestovnímu pojištění pomáhá v zahraničí najít správné lékařské zařízení. Klienti se tak mohou vyhnout situaci, kdy jsou kvůli neznalosti místních poměrů ošetřeni v zařízení s nedostatečným odborným, personálním i technickým vybavením. Potvrzují to zkušenosti AXA pojišťovny, u které si během loňského roku uzavřelo cestovní pojištění více než 22 tisíc klientů.

 

„Naše asistenční linka přijala loni přes 5 tisíc hovorů, pomoc v zahraničí tedy potřeboval téměř každý čtvrtý klient,“ říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace finanční skupiny AXA.

 

Asistenční linka slouží klientům pro řešení jakýchkoliv pojistných událostí, ať už jde o nemoc, úraz, nebo třeba ztrátu zavazadel. Operátor na lince klientovi poradí, jak v dané situaci nejlépe postupovat. V případě, že klient potřebuje ošetření, zajistí mu asistenční služba převoz do spolehlivého a prověřeného lékařského zařízení. Právě na tuto funkci asistenční služby by klienti neměli zapomínat. Vždy by měli s operátorem konzultovat, v jaké nemocnici či klinice se nechají ošetřit. Pomůže to správně vyřešit pojistnou událost, ale hlavně se tak klient může vyhnout zdravotním komplikacím způsobeným nekvalitním lékařským zákrokem.

Víme o případu profesionálního sportovce, který při lyžování v Alpách upadl a poranil si koleno. Horská služba ho svezla pod sjezdovku, kde se ho ujal personál jedné z připravených sanitek. Odvezli ho do nejmenované privátní kliniky, klientovi pohrozili trvalými následky, pokud se nenechá okamžitě operovat, a před samotným zákrokem ho nechali podepsat závazek, že uhradí veškeré výdaje. Dva dny po operaci se u něj objevily potíže v cévním systému operované končetiny, proto musel být operován znovu. Operace však nepomohla a hrozilo, že by mohl o nohu přijít. Proto mu byla navržena operace třetí. Zároveň mu personál doporučil kontaktovat pojišťovnu, protože účet za léčbu již překročil 10 000 EUR. Poté, co kontaktoval asistenční službu, dozvěděl se, že skončil v nechvalně proslulé klinice, která se specializuje na předražené a často zbytečné operace jednoduchých úrazů a je známá pochybnou kvalitou provedených zákroků.
Asistenční služba zajistila jeho okamžitý převoz do blízké univerzitní nemocnice, kde klient podstoupil třetí operaci, jež mu zachránila nohu. Bohužel se také dověděl, že cévní komplikace nastaly následkem špatně provedené první operace a budou mít trvalé následky, které ho budou stát sportovní kariéru.

 

„Ačkoli se jedná o poměrně extrémní případ, v sezoně zimních dovolených se toto téma stává opět aktuální. Doporučujeme proto českým občanům, aby se před cestou do zahraničí vždy pojistili a vyhnuli se tak zbytečným nákladům, které je mohou při řešení zdravotního problému potkat, jako např. spoluúčast při ošetření, zásah horské služby nebo repatriace do České republiky,“ uzavřel Karel Žyla. 

 

AXA

Zdroj: AXA

Facebook Twitter

Související články

10.02.2015AXA uvedla do praxe další samoregulační opatření
09.02.2015Pojišťovnictví v roce 2015: AXA
29.01.2015AXA i tento rok podpoří bezpečnost dětí na cestách do školy
27.01.2015AXA partnerem projektu, který pomohl zachránit lidský život
20.01.2015AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu
12.01.2015AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.