Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Pojišťovací makléři » Změna vnitřní struktury společnosti Marsh, s.r.o.

Změna vnitřní struktury společnosti Marsh, s.r.o.

14.4.2016, Pojišťovací makléři, Marsh

Změna vnitřní struktury společnosti Marsh, s.r.o.

Česká pobočka globálního pojišťovacího makléřství Marsh změnila velmi výrazně svou řídící strukturu. Změna se týká 4 oddělení a Marsh si od ní slibuje zkvalitnění interních procesů a zrychlení komunikace s klienty i pojišťovnami.

 

Dne 21. března 2016 vstoupila v platnost nová organizační struktura české pobočky předního globálního pojišťovacího makléřství Marsh.


Generálním ředitelem (CEO) zůstává Tomáš Žuffa, který zároveň vede pobočku Marsh na Slovensku.

Přímo řídí čtyři specializované a úzce spolupracující útvary:

Oddělení nového obchodu (Business Development) vede Lubomír Řehořek. Řídí celofiremní obchodní strategii a koordinuje obchodní aktivity celé firmy. Zaměřuje se především na rozšiřování portfolia o nové klienty, jakož i pokrytí nových pojistných potřeb stávajících klientů. Věnuje se výběrovým řízením a veřejným zakázkám. V jeho gesci jsou i podpůrné činnosti jako marketing a PR, jakož i související interní komunikace.

Oddělení klientského servisu vede Jan Marek. Zahrnuje tři týmy makléřů, kteří zastřešují služby pro všechny stávající klienty a ve spolupráci s odbornými specialisty spravují jejich pojistné potřeby. Jeden tým se věnuje nadnárodním společnostem, druhý lokálním firmám a institucím státní správy a místní samosprávy.

Oddělení produktové podpory, které vede Kamil Faldýn, sdružuje široké spektrum odborností, jimiž Marsh disponuje. Ve spolupráci s pojišťovnami zdokonaluje celou škálu pojistných produktů všech kategorií. Zahrnuje i tým likvidátorů pojistných událostí.

Finanční oddělení, které vede Radek Havlena (CFO a jednatel), se kromě správy finančních toků firmy rovněž věnuje IT podpoře. Úzce spolupracuje s regionální účetní skupinou situovanou ve Varšavě. R. Havlena rovněž z pozice compliance manažera dohlíží na právní a etickou čistotu firemních činností. V jeho agendě je i office management firmy.

Zdroj: Marsh

Facebook Twitter

Související články

12.04.2016Marsh hostil konferenci: Jak řídit rizika digitální ekonomiky?
04.11.2015MARSH má nového generálního ředitele
30.07.2015Marsh & McLennan hledá cesty, jak snížit daně. Chce následovat konkurenci do Evropy
23.04.2015Luděk Menčík odchází z pozice generálního ředitele společnosti Marsh s.r.o.
10.04.2015Marsh zaznamenal rekordní rok v oblasti pojištění transakčních rizik
18.02.2015Výsledky společnosti Marsh s.r.o, za rok 2014

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.