Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Pojišťovací makléři » Společnost Partners zaplatila průzkum oblíbenosti kamenných poboček

Společnost Partners zaplatila průzkum oblíbenosti kamenných poboček

11.3.2015, Pojišťovací makléři, iDNES

Společnost Partners zaplatila průzkum oblíbenosti kamenných poboček

Poradenská společnost Partners si zaplatila průzkum u agentury Ipsos, který na 1009 Češích hodnotil jejich spokojenost s kamennými pobočkami. Výsledek tohoto průzkumu podkládá a potvrzuje jejich krok, koupení frenčízy od UniCredit Bank a získat tak do područí nějaké ty bankovní pobočky, po kterých je podle průzkumu poptávka.

 

Z průzkumu vyplývá, že 90% lidí navštěvuje pobočky, z čehož 82% bankovní a 37% pobočky pojišťoven. Přičemž nejvíce je navštěvují lidé ve věku 35 – 49 let. Z těchto průzkumů podle článku na iDNES navíc vyšlo, že Češi jsou konzervativní a nespokojí se jen s online servisem, ale chtějí s lidmi jednat osobně.

 

V článku se zmiňuje mluvčí UniCredit Bank o touze zákazníků zařídit co nejvíce věcí na jednom místě. Záležitosti bankovní, investiční i hypoteční. Čímž téměř odpovídá na, ve vzduchu visící otázku, vyvstávající z nedávného článku: UniCredit Bank zřejmě předá část svých franšíz poradcům z Partners, zda budou finanční poradci z Partners prodávat na pobočkách i další produkty.

 

S důležitostí poboček souhlasí také většina velký pojišťoven. Shodují se na faktu, že na pobočkách vzniká největší množství podepsaných smluv, zatím co zprostředkování online přispívá pouze jedním procentem a to navíc pouze cestovním pojištěním. Lidé se o uzavření životního pojištění chtějí pobavit s reálnou osobou, která navíc dokáže vytvořit i optimální kombinaci pojištění přímo na míru klientovi.

 

Co ovšem klienty na pobočkách trápí, jsou dlouhé fronty doprovázené čekáním téměř padesáti procentům. Ti rovněž oceňují možnost objednat se předem na určitou hodinu.

Dále z průzkumu vyplývá, že Češi mají raději soukromé kanceláře, než open space. V otevřených prostorách chybí soukromí celkem 27 procentům dotázaných.

Třetí největší stížností, byl ze strany zákazníků, nevlídný přístup zaměstnanců na pobočkách. S tou se velká část z nich potýká a považuje jí za velký nedostatek.

 

Co se týče pojišťoven, tak na území ČR má největší síť poboček Kooperativa s 350ti. Na druhém místě je Allianz s 250ti a Česká pojišťovna stojí na třetím stupínku se 195ti.

Autor: Viktor Kořínek

Zdroj: iDNES

Facebook Twitter

Související články

12.12.2014MetLife a Partners věnovaly nemocnici v Motole peníze na lékařské vybavení
16.12.2013Partners zpřísňují kariéru. Poradci dostanou méně
21.11.2013Pokuta pro Partners
16.09.2013Partners získá minoritní podíl v OK Group

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.