Přihlášení






Registrace
Zapomenuté heslo
Partneři oPojištění.cz

 

AIG_2015

 

Kooperativa_2016

logo_PVZP

 

HDI_logo

hvp_jpg

Pojišťovací makléři » S INSIA máte kontakty na pojišťovny vždy po ruce

S INSIA máte kontakty na pojišťovny vždy po ruce

30.6.2014, Pojišťovací makléři, INSIA

S INSIA máte kontakty na pojišťovny vždy po ruce

INSIA vyvinula užitečnou aplikaci pro chytré telefony, která všem pojišťovacím makléřům a zprostředkovatelům usnadní práci a zkvalitní služby poskytované klientům.

Kvalitní a dlouhodobý vztah makléře a jeho klienta je založen především na schopnosti a možnosti makléře rychle pomoci klientovi v jedné z nejtěžších fází každého pojištění, a to v případě, že dojde k pojistné události. INSIA si je vědoma toho, že sehnat ihned aktuální kontakty na příslušnou pojišťovnu může být pro obchodníka, který je třeba zrovna mimo kancelář složité a proto přináší všem makléřům šikovnou novinku v podobě Android aplikace pro chytré telefony.

Aplikace Pojišťovny obsahuje přehledný adresář důležitých telefonních čísel, která klienti potřebují v případě hlášení škodných událostí či kontaktování asistenčních služeb a rozhodně by neměla chybět v telefonu každého pojišťovacího zprostředkovatele.

Velmi užitečnou funkcí aplikace Pojišťovny je to, že každé číslo může zprostředkovatel snadno odeslat formou textové zprávy klientovi a ten již pak pojišťovnu či asistenční službu může zavolat sám.

INSIA se neustále snaží přicházet s novinkami tak aby pomáhala svým makléřům růst a usnadnila jim jejich každodenní činnosti. S novou aplikací Pojišťovny tak má každý u sebe vždy ty nejdůležitější kontakty, které může potřebovat. Aktuální a přehledné.

Aplikace Pojišťovny je dostupná v Google Play, kde si ji může zdarma stáhnout každý pojišťovací makléř, agent nebo finanční poradce a zlepšit tak servis poskytovaný svým klientům.

Programátoři INSIA se velmi intenzivně věnují vývoji aplikací pro mobilní telefony. V nedávné době INSIA spustila do zkušebního provozu rovněž Android verzi svého unikátního systému YETI.

Nová aplikace Pojišťovny dále přispěje ke zlepšení spolupráce INSIA s pojišťovnami, kterou potvrdilo i umístění na vynikajícím 2. místě v prestižní anketě Pojišťovací makléř roku 2013, kde pojišťovny hodnotí kvalitu a spolupráci s makléři. Členové sítě INSIA mají přístup k exkluzivním podmínkám u více než 100 finančních institucí a nejen toto ocenění je důkazem jejich profesionality.

 

INSIA

Zdroj: INSIA

Facebook Twitter

Související články

11.06.2014Učíme firmy, jak si poradit s rizikem exportu
23.05.2014INSIA si drží pozici v soutěži Pojišťovací makléř roku
19.05.2014INSIA překonala svůj rekord
28.04.2014INSIA vyvinula pro své makléře aplikaci YETI do mobilních telefonů
04.04.2014Menčík: Zdravý konkurenční boj se mění ve válku o přežití

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.