KDO JE KDO » Rozhovory » Marek Jankovič: Vztahy s makléři chceme i nadále rozvíjet

Marek Jankovič: Vztahy s makléři chceme i nadále rozvíjet

20.4.2016, Rozhovory, Česká pojišťovna

Marek Jankovič: Vztahy s makléři chceme i nadále rozvíjet

Česká pojišťovna rozvíjí vztahy s makléři velmi intenzivně. V současné době pracuje na několika projektech, jak s nimi zefektivnit práci. O podrobnostech a budoucnosti makléřského obchodu v České pojišťovně hovořil generální ředitel Marek Jankovič.

Jaký je Váš pohled na makléřský obchod obecně?

Bezesporu jde o dynamicky se rozvíjející distribuční kanál, který se dotýká všech klíčových oblastí našeho byznysu. Důležitost tohoto distribučního kanálu je dána jeho dominantním postavením na trhu a naším cílem je i nadále aktivně podporovat a prohlubovat vzájemnou spolupráci.  

Jak vnímáte makléřský obchod po svém půlročním působení na pozici šéfa České pojišťovny?

Jako lídr na trhu máme samozřejmě zájem o rozvoj našich vztahů s makléři a v této oblasti jsme udělali několik zásadních změn. V sedmičlenném vedení máme lidi, kteří mají zkušenosti s tímto typem distribuce a aktivity vedoucí k rozvoji vzájemné spolupráce patří k jejich prioritám. Nastavili jsme společné pravidelné schůzky, v jejich rámci chceme řešit zejména kvalitu poskytovaného servisu, vývoj vzájemného obchodu a chceme hledat potenciál pro další rozvoj. To vše by mělo pomoci prohloubit spolupráci a zvýšit propojištěnost. Vztahy s makléři jsou pro nás skutečně důležité a fakt, že tento distribuční kanál má významný podíl na loňském růstu pojistného kmene ČP, jeho důležitost ještě zvyšuje.

V čem vidíte přidanou hodnotu České pojišťovny pro makléře?

Především v zázemí a v know-how velké a silné společnosti - nabízíme širokou škálu produktů a zároveň velmi kvalitní servis, a to nejen při likvidaci pojistných událostí, ale také například v oblasti prevence škod či risk managementu. Servis pro makléře je v České pojišťovně uspořádán regionálně. A díky tomu jsme našim partnerům a klientům blíže. Každý makléř má svého manažera, který se s ním pravidelně setkává, což přispívá nejen k vyšší efektivitě, flexibilitě a rychlosti spolupráce, ale také ke zkvalitnění obchodních vztahů, které jsou klíčové pro dynamický rozvoj vzájemné spolupráce. Věnujeme mnoho energie do zvyšování odborných dovedností našich profesionálů, zjednodušujeme produkty a systémy k jejich sjednávání, posouváme stále více kompetencí právě do regionů. Zde organizujeme i celou řadu školení, kde předáváme kompletní informace o našich produktech, aby byli makléři připraveni poskytovat klientům kvalitní servis a poradit jim při výběru pojištění.  

Jaké změny plánujete v nejbližší době ve spolupráci s makléři?

Novinky plánujeme jak v oblasti produktové, tak i v té procesní. Chceme se například více soustředit na vývoj produktů pro segment SME klientů. Plánujeme zavedení efektivnějšího systému úpisu s automatickým zpracováním, který makléřů i našim pracovníkům významně zjednoduší a zrychlí práci. Konkrétně mohu jmenovat třeba spuštění sjednávacího systému HUGO pro pojištění motorových vozidel, nový produkt pro sjednání pojištění domácnosti a stavby včetně nového provizního schématu nebo vylepšení pojištění bytových domů.

Závěrem bych chtěl poděkovat všem, kteří se aktivně zúčastnili průzkumu makléřské spokojenosti. Obdrželi jsme tak cennou zpětnou vazbu a načerpali inspiraci pro další rozvoj a zlepšování našich produktů a služeb.

Cením si přízně, kterou nám makléři v uplynulém roce věnovali, a věřím, že se vše, na čem jsme v posledních měsících pracovali, odrazí ve zkvalitnění vzájemné spolupráce. Zároveň věřím, že nás naše snaha posune opět o něco výše v žebříčku hodnocení pojišťoven v rámci ankety Pojišťovna roku, která bude probíhat v průběhu dubna.

Zdroj: Česká pojišťovna

Facebook Twitter

Související články

08.12.2015Marek Jankovič o budoucnosti České pojišťovny
13.03.2015Generálním ředitelem a předsedou představenstva České pojišťovny se stane Marek Jankovič
01.04.2016Česká pojišťovna představuje nové dětské životní pojištění
08.03.2016Česká pojišťovna inovuje pojištění bytových domů
02.03.2016Česká pojišťovna nabízí pojištění registračních značek na přání
26.01.2016Česká pojišťovna přesunula své datacentrum do Itálie
15.01.2016Česká pojišťovna nabízí volnou pracovní pozici: Senior manažer/ka útvaru pojištění majetku
11.11.2015Už i Česká pojišťovna se připojila k boomu elektronických podpisů

Komentáře

PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.