KDO JE KDO » Lidé » Štefan Tillinger

Štefan Tillinger

2.5.2013, Lidé, Generali

Štefan Tillinger

Štefan Tillinger působil v pojišťovně Generali v letech 2001 - 2008, nejdříve jako vedoucí odboru servisu a řízení odbytu, následně jako ředitel resortu obchodu a životního pojištění, později jako její generální ředitel a člen představenstva. V období let 2008 až 2010 zastával v České pojišťovně pozice náměstka pro distribuci a člena představenstva. Od července 2011 je generálním ředitelem pojišťovny Generali. Od 1. srpna 2011 působí jako člen dozorčí rady penzijního fondu Generali, který je 100% dceřinou společností pojišťovny Generali.

Štefan Tillinger je ženatý a má dva syny.

Generali

LinkedIn profil

Zdroj: Generali

Facebook Twitter

Související články

10.05.2013Skupina Generali: V prvním čtvrtletí 2013 růst zisku o 6,3 %
05.03.2013Generali vyplácí klientům zkrachovalé CK Pradok 100% odškodnění
01.08.2011Štefan Tillinger jmenován do představenstva pojišťovny Generali

Komentáře

adresář
PR články

V AXA nyní uzavřete pojištění občanské odpovědnosti výhodněji a dokonce on-line

Vytopený soused, odřené dveře vedlejšího bytu, ale i štěkající domácí mazlíček, který vyleká sousedku tak, že udělá krok do prázdna a zlomí si nohu. Zdá se vám to přitažené za vlasy? Naopak, takovéto situace jsou běžnou součástí sousedského soužití. Jejich řešení zase vizitkou dobrých sousedských vztahů. AXA v těchto dnech přináší novinky v oblasti pojištění občanské odpovědnosti.

Nejbezpečněji se loni jezdilo v Karlových Varech

Podle výsledků ČP Indexu bezpečnosti se v roce 2015 jezdilo nejbezpečněji v Karlových Varech. Ty se na prvním místě žebříčku usadily se značným náskokem. Naopak nejhůře si z krajských měst vedlo Brno. Mezi okresními městy je vítězů hned pět – Beroun, Klatovy, Rakovník, Rokycany a Tachov.

Klienti UNIQA beze škod v loňském roce dostanou opět bonus  na účet

Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet - tzv. bezeškodní bonus. Ten obdrží nyní v případě, že mu během roku 2015 žádná škoda nevznikla, jako poděkování UNIQA za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok obdrží tento příjemný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun.